След успешното пускане на пазара на новото изцяло електрическо Peugeot E-3008 и 3008 Hybrid, сега Peugeot отвори поръчки за най-новата версия на своя SUV с каросерия на Fastback модел - зареждащ се в контакта Plug-in Hybrid 195 e-DCS7 версията. Новото Peugeot 3008 Plug-in Hybrid съчетава удоволствието от шофиране с висока ефективност и нулеви емисии на СО2, като отговаря на нуждите на още по-голям брой клиенти.

Новото по-ефективно електрифицирано задвижване на Peugeot 3008 Plug-in Hybrid предлага пробег от 87 км в изцяло електрически режим. С новия модел Peugeot има за цел да води всички свои клиенти по пътя си към трансформацията във водещата електрическа марка в Европа.

Peugeot 3008

Снимка: Peugeot

Марката Peugeot започна да предлага новото изцяло електрическо Peugeot E-3008 от началото на годината и вече се радва на търговски успех и ентусиазъм на клиентите през първите месеци на продажбите. Сега Peugeot разширява портфолиото, като отваря поръчки за новото Peugeot 3008 Plug-in Hybrid. Моделът с мощност 195 к.с. допълва настоящата гама, като се нарежда между версията Mild-Hybrid MHEV със 136 к.с. и изцяло електрическата версия с 210 к.с.

Новото Peugeot 3008 Plug-in Hybrid 195 e-DCS7 съчетава 1,6-литров 4-цилиндров бензинов двигател с турбокомпресор с мощност 150 к.с. и електромотор с мощност 125 к.с. за комбинирана мощност от 195 к.с. Неговата 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител се произвежда в завода в Мец във Франция.

Peugeot 3008

Снимка: Peugeot

Новото хибридно предложение със 195 к.с. позволява на Peugeot 3008 да осигури върхова производителност, както и капацитет на теглене от 1550 кг, който е сред най-добрите в своя сегмент. Батерията с капацитет 17,8 кВтч на Peugeot 3008 Plug-in Hybrid му осигурява електрически пробег от 87 км в цикъла на WLTP. Батерията може да се презареди само за 2 часа и 55 минути със зарядно устройство от 7,4 кВт или за 9 часа и 5 минути с помощта на стандартен домашен контакт.

Новото Peugeot 3008 Plug-in Hybrid се откроява със своята ефективност със среден разход на гориво от само 0,9 л/100 км и емисии на СО2, започващи от 19 г/км (WLTP). Благодарение на 55-литровия резервоар за гориво, Peugeot 3008 Plug-in Hybrid предлага и разширен пробег за дълги пътувания.

Peugeot 3008

Снимка: Peugeot

Новото Peugeot 3008 Plug-in Hybrid е изградено на новата мулти-енергийна платформата STLA Medium на концерна Stellantis. Тя и позволява оптимално интегриране на новото високоефективно Plug-in хибридно задвижване, като същевременно запазва вътрешното пространство и пространството на багажника. Изборът на мулти-енергийна платформа дава възможност в рамките на един и същ завод и с един продукт да се произвеждат превозни средства със задвижващи механизми, които най-добре отговарят на текущите очаквания на клиентите за по-голяма гъвкавост. Моделът се сглобява в историческия завод в Сошо.

Peugeot 3008

Снимка: Peugeot

Новото Peugeot 3008 е пример за решителния, прагматичен и всеобхватен подход на марката към електрификацията. След пускането си на пазара Peugeot предлага три технологии за електрификация, които отговарят на разнообразните нужди на клиентите, всяка от които осигурява водеща в класа производителност. Новото Peugeot 3008 Plug-in Hybrid Allure в България ще се предлага на цена от 87 220 лева с ДДС. Моделът е оборудван с достъп до автомобила и стартиране без ключ, задна камера, задни сензори за паркиране, LED фарове и LED светлини отзад, 19-инчови алуминиеви джанти, i-Cockpit, свързана информационно-развлекателна система Peugeot i-Connect и други.

Peugeot 3008 i-Cockpit

Снимка: Peugeot

По-високото ниво на Peugeot 3008 Plug-In Hybrid GT надгражда Allure с характеристики като двуцветна боя с черен покрив, тапицерия от алкантара, 20-инчови алуминиеви джанти, пикселни LED фарове, предни сензори за паркиране, автоматичен капак на багажника, отопляеми предни седалки и волан, безжично зареждане на смартфон, персонализирано интериорно осветление, персонализирани бутони i-Toggles, свързана информационно-развлекателна система i-Connect Advanced и други.