Коментари - Hyundai разкри визията на малък електромобил за Европа | Авто.dir.bg
Коментари
Като чета коментарите и умирам от смях. "Без инфраструктура за зареждане". Където и да мина зарядните станции са празни освен ако не стои някой паркиран Спарк на тях. Проблемите са във високата цена за зареждане, високите цени на електромобилите, бързото обезценяване, малката гаранция и живот на батерията, скъпата подмяна на батерията... Имам Тусон плъгин хибрид: Излиза по скъпо да се кара на ток отколкото на бензин(ако се зарежда от обществена станция), има 5 години пълна гаранция без ограничение на пробега с изключение на батерията където е 160000км. Аз ще ги навъртя за 3 години и гаранцията на батерията ще падне. как да си купи човек ел кола. Не мога да ги разбера какъв е зора да продават високи автомобили. Челното съпротивление е голяма и разхода е огромен. Аз бих си купил нещо ниско ама няма. Само Кона, Тусон и Санта фе имат плъгини. Сега малък ел автомобил -малък ама висок. Пак да харчи яко ток. Еми да си ги продават като не могат да предложат нищо адекватно
Все още са много скъпи и без инфраструктура за зареждане. Ако някога ги пуснат тези сапунерки за около 10 бона, тогава ще имат успех. А за 50 бона, както се опитват в момента, ще гледат успеха през запушен макарон...
Hyundai разкри визията на малък електромобил за Европа
Новият Inster обещава пробег до 355 километра с едно зареждане и ще бъде пуснат на пазара до края на годината
Обратно в новината