Hyundai разкри визията на малък електромобил за Европа

Новият INSTER обещава пробег до 355 километра с едно зареждане и ще бъде пуснат на пазара до края на годината

Обратно в новината

Коментари - Hyundai разкри визията на малък електромобил за Европа | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Като чета коментарите и умирам от смях. "Без инфраструктура за зареждане". Където и да мина зарядните станции са празни освен ако не стои някой паркиран Спарк на тях. Проблемите са във високата цена за зареждане, високите цени на електромобилите, бързото обезценяване, малката гаранция и живот на батерията, скъпата подмяна на батерията... Имам Тусон плъгин хибрид: Излиза по скъпо да се кара на ток отколкото на бензин(ако се зарежда от обществена станция), има 5 години пълна гаранция без ограничение на пробега с изключение на батерията където е 160000км. Аз ще ги навъртя за 3 години и гаранцията на батерията ще падне. как да си купи човек ел кола. Не мога да ги разбера какъв е зора да продават високи автомобили. Челното съпротивление е голяма и разхода е огромен. Аз бих си купил нещо ниско ама няма. Само Кона, Тусон и Санта фе имат плъгини. Сега малък ел автомобил -малък ама висок. Пак да харчи яко ток. Еми да си ги продават като не могат да предложат нищо адекватно

Пикселни фарове, рийш ли! Как да не дадеш последните си 50 бона!

Все още са много скъпи и без инфраструктура за зареждане. Ако някога ги пуснат тези сапунерки за около 10 бона, тогава ще имат успех. А за 50 бона, както се опитват в момента, ще гледат успеха през запушен макарон...

Е то не е за коментиращи бедняци.... Бегай за Е-класа на 20 год....