Фейслифтът на Hyundai i30 идва с турбомотор със 186 к.с.
Hyundai показа обновения i30, чиято флагманска версия ще е с 1,6-литров турбо двигател.
Турбо версията ще се предлага както за купето, така и за варианта с пет врати. На практика това е познатият от Kia cee'd GT и Pro cee'd GT двигател, но с по-ниска мощност - при Kia той генерира 204 к.с. и 265 Нм, а при Hyundai - 186 к.с. и същия въртящ момент.
1.6-литровият четирицилиндров турбо бензинов двигател се свързва изключително с 6-степенна механична предавателна кутия.
Вижте снимки >>
Hyundai i30 Turbo ускорява до 100 км/ч за 8 секунди и може да достигне максимална скорост от 219 км/ч.
i30 Turbo също така идва с пренастроено окачване за по-пъргаво управление и 18-цолови джанти. Колата е оборудвана с 300-милиметрови вентилирани спирачни дискове отпред и 284-милиметрови отзад.
За по-агресивната визия допринасят и новите брони, странични прагове, както и биксеноновите фарове с LED дневни светлини, а отзад има двойна изпускателна система.
Интериорът също е подобрен и включва спортни предни седалки, различно арматурно табло и контрастиращи шевове.
Базовата версия на i30 е с леки козметични промени като преправена шестоъгълна предна решетка, различни джанти и нови цветове за екстериора.
i30 ще се предлага с 1.6-литров турбодизелов агрегат във версии със 110 к.с. и 280 Нм и 136 к.с. и 280 Нм със стандартна 6-степенна механична скоростна кутия, а със 7-степенната автоматична трансмисия въртящият момент е 300 Нм.
Атмосферните бензинови двигатели включват базов 1.4-литров със 100 к.с. и 134 Нм и по-голям 1.6-литров със 120 к.с. и 156 Нм.
Фейслифтът на Hyundai i30 ще излезе на пазара през първите месеци на 2015 г.
1.6-литровият четирицилиндров турбо бензинов двигател се свързва изключително с 6-степенна механична предавателна кутия.
Вижте снимки >>
Hyundai i30 Turbo ускорява до 100 км/ч за 8 секунди и може да достигне максимална скорост от 219 км/ч.
i30 Turbo също така идва с пренастроено окачване за по-пъргаво управление и 18-цолови джанти. Колата е оборудвана с 300-милиметрови вентилирани спирачни дискове отпред и 284-милиметрови отзад.
За по-агресивната визия допринасят и новите брони, странични прагове, както и биксеноновите фарове с LED дневни светлини, а отзад има двойна изпускателна система.
Интериорът също е подобрен и включва спортни предни седалки, различно арматурно табло и контрастиращи шевове.
Базовата версия на i30 е с леки козметични промени като преправена шестоъгълна предна решетка, различни джанти и нови цветове за екстериора.
i30 ще се предлага с 1.6-литров турбодизелов агрегат във версии със 110 к.с. и 280 Нм и 136 к.с. и 280 Нм със стандартна 6-степенна механична скоростна кутия, а със 7-степенната автоматична трансмисия въртящият момент е 300 Нм.
Атмосферните бензинови двигатели включват базов 1.4-литров със 100 к.с. и 134 Нм и по-голям 1.6-литров със 120 к.с. и 156 Нм.
Фейслифтът на Hyundai i30 ще излезе на пазара през първите месеци на 2015 г.