Това е добра новина за пазара на EV и много добра новина за самия Cadillac, тъй като създава огромна възможност за растеж.

Луксозният клон на GM е продал общо 33 672 автомобила през последното тримесечие (с 49,5% повече спрямо предходната година) и 95 591 от началото на годината (спад само с 0,3%). Това не е лошо, като се имат предвид други марки, които често отбелязват значителен спад през 2022 г.

Cadillac Lyriq е най-новият електрически модел, базиран на платформата Ultium на GM, която в момента се използва и в GMC Hummer EV Pickup и във ванове BrightDrop.

През 2023 г. гамата от електромобили Ultium ще бъде разширена с Chevrolet Silverado EV, Chevrolet Blazer EV и Chevrolet Equinox EV.

Cadillac Lyriq е описан, като луксозен, просторен и високотехнологичен всъдеход, който може да измине 500 км с едно зареждане на батерията си. Началната цена започва от около 63 000 долара.