Компанията нарича новия си агрегат "най-икономичния 12-цилиндров двигател в сегмента на луксозните автомобили".

Мощният W-образен мотор дължи своя по-нисък разход на гориво на технологията за деактивация на цилиндрите и старт/стоп системата.

Двигателят на Volkswagen комбинира в едно директния FSI инжекцион на Audi и мулти-точковото TMPI впръскване на Bentley, като в резултат на това е формиран "успешен TSI процес".

Вижте снимки >>

Агрегатът има свое собствено адаптивно окачване и електромагнитни задвижващи механизми за противодействие на вибрациите.

Той има мощност от 608 к.с. и 900 Нм въртящ момент.

След като Volkswagen разкри новия си 12-цилиндров W-образен двигател на дневен ред излезе въпросът - къде ще дебютира масивният W12 агрегат?

Отговора можем да намерим в официалната информация твърдяща, че мощният мотор има "омасляване подходящо за офроуд".

Припомняме, че Bentley Bentayga - очакваният първи SUV на луксозната марка, ще дебютира през 2017 година, а топ версията му ще разполага с 6.0-литров W12 агрегат, като очакваната максимална скорост ще е над 300 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за по-малко от 4 секунди.

Вероятно новият двигател на Volkswagen ще направи дебюта си именно в Bentayga.