Изпълнителният директор споделя пред Autonews, че иска DS да има такова въздействие над френската група, каквото Audi има над Volkswagen.

PSA желаят да превърнат DS в "пълноценна премиум марка", на която да се падат между 10 и 15 процента от годишните продажби на групата.

За сравнение - през 2014 година 17% от общите продажби във VAG-групата са били генерирани от Audi.

За да постигнат подобен успех, от PSA ще открият 200 представителства на DS в големите градове, като 30 от тях ще бъдат в Северна Америка.

Засега най-големият пазар на DS модели е Франция, въпреки че според Ив Бонфон е въпрос на време Китай да завоюва първото място.

Шефът на марката изнесе и интересната статистика, че от 500 000 собственика на DS модели, 300 000 не са имали преди това кола на PSA - Peugeot или Citroën.