Новата кола Lincoln MKZ със стъклен покрив, която беше показана пред медиите вчера, напомня на предшественика си Lincoln MKS, но дизайнът й е много по-зрелищен и е насочен към "новото поколение" американски купувачи на луксозни коли.
Вижте снимки от представянето
Колата представлява "следващата голяма стъпка в нашето преобразяване", заяви Джим Фарли, вицепрезидент на отдел "Глобален маркетинг", цитиран от АФП и БГНЕС.
Луксозният автомобил беше показан на автосалона в Детройт. "Разбираме, че ако искаме Линкълн да постигне успех сред днешните клиенти на луксозни коли, трябва да преосмислим всяка една част от бизнеса", допълни Фарли. Той каза още, че Линкълн планира да предложи по-лична грижа за купувачите, за разлика от масовия пазарен подход, възприет от конкурентните компании от Германия и Япония, които доминират сектора на луксозните коли в страната.
Преди десетилетия Линкълн и Кадилак бяха въплъщение на идеята за луксозна кола в САЩ. Но от няколко години компанията отстъпва по продажби на Лексус, Мерцедес и БМВ.
Миналата година Линкълн е продал около 85 000 коли в страната спрямо близо половин милион от двата германски гиганта.