За да осигури пълно спокойствие на своите клиенти и да ги насърчи да се ангажират със 100% електрическа мобилност, Peugeot вече предлага своята програма Allure Care за всички електрически автомобили. Френският гигант Peugeot е първият европейски производител, който предлага такова покритие.

От днес програмата се въвежда на пазарите в Германия, Испания, Италия, Белгия, Холандия, Португалия, Полша и Люксембург. Peugeot върви напред с решителност и ентусиазъм към целта си да стане лидер на европейския електрически пазар.

За да убеди всички свои клиенти да се присъединят към тази еволюция, Peugeot не само предлага ново поколение изцяло електрически превозни средства, които служат като еталон в тяхната категория, но и пълно спокойствие с програмата Allure Care.

Представена за първи път в новото Peugeot E-3008, програмата Peugeot Allure Care вече е разширена към цялата гама от изцяло електрически пътнически автомобили Peugeot E-208, E-2008, E-308, E-308 SW, E-3008. Гамата наскоро се разшири с пристигането на новия E-5008 и ще продължи да расте през 2024 година с лансирането на новото Peugeot E-408, който също ще се възползва от Peugeot Allure Care.

Снимка: Peugeot

Уверен в качеството, надеждността и издръжливостта на своите продукти, френският гигант Peugeot е първият европейски производител, готов да предложи толкова широко покритие. Програмата Peugeot Allure Care покрива гаранцията на електрическия двигател, зарядното устройство, трансмисията и основни електрически и механични компоненти до 8 години или 160 000 км.

Peugeot Allure Care допълва гаранцията на Peugeot, която вече се прилага за високоволтовата батерия за срок от 8 години или 160 000 км, за да предложи пълно покритие на автомобила. Покритието Peugeot Allure Care се активира автоматично след извършване на всяко обслужване на 2 години или 25 000 км в мрежата на Peugeot.

"Вярваме, че Peugeot Allure Care ще ускори приемането на най-новото поколение 100% електрически превозни средства, като предлага на клиентите спокойствието, от което се нуждаят, за да преминат към електричество. Това покритие е доказателство за доверието, което имаме в качеството и надеждността на нашите продукти", каза Фил Йорк, директор маркетинг и комуникации в Peugeot.