Renault показа електрическия ”звяр” Trezor (снимки)
Концепцията Trezor показва всичко, на което са способни от Renault. Автомобилът има красив дизайн, множество нови технологии и е изцяло електрически.
Няма как да отречем, че Renault Trezor изглежда направо зашеметяващо. Предното стъкло и страничните прозорци са червени и слети в едно цяло.
Автомобилът е изключително аеродинамичен, купето е изградено от карбон, предните и задни светлини са доста тънки и агресивни, а най-любопитен е методът за влизане в колата.
Вижте снимки >> >> >>
Renault Trezor няма врати, поне не и в традиционния смисъл на думата. Тъй като редният капак и покривът на колата са слети в едно, те се отварят "подобно на кутия с бижута" - от тук идва и името на автомобила.
Интериорът също изглежда доста внушително - червен кожен салон, модернистичен четириъгълен волан и липса на механични бутони - всичко е заменено от масивен OLED дисплей, защитен с Corning Gorilla Glass.
Задвижването е поверено на електромоторът, задвижващ болида на Renault в електрическата Formula E.
Renault Trezor разполага с 350 к.с. и 380 Нм въртящ момент, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4 секунди.
И сега идва ред на лошата новина - Renault Trezor няма да се качи никога на поточната линия, а ще служи единствено като технологичен демонстратор.
Французите заявяват, че голяма част от технологиите, както и елементи от дизайна на спортния електромобил ще дебютират в автомобилите на Renault след 2020 година.
Автомобилът е изключително аеродинамичен, купето е изградено от карбон, предните и задни светлини са доста тънки и агресивни, а най-любопитен е методът за влизане в колата.
Вижте снимки >> >> >>
Renault Trezor няма врати, поне не и в традиционния смисъл на думата. Тъй като редният капак и покривът на колата са слети в едно, те се отварят "подобно на кутия с бижута" - от тук идва и името на автомобила.
Интериорът също изглежда доста внушително - червен кожен салон, модернистичен четириъгълен волан и липса на механични бутони - всичко е заменено от масивен OLED дисплей, защитен с Corning Gorilla Glass.
Задвижването е поверено на електромоторът, задвижващ болида на Renault в електрическата Formula E.
Renault Trezor разполага с 350 к.с. и 380 Нм въртящ момент, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4 секунди.
И сега идва ред на лошата новина - Renault Trezor няма да се качи никога на поточната линия, а ще служи единствено като технологичен демонстратор.
Французите заявяват, че голяма част от технологиите, както и елементи от дизайна на спортния електромобил ще дебютират в автомобилите на Renault след 2020 година.