Японският производител вече представи версията STI EJ20 Final Edition, която отбелязва сбогуването не само със споменатия в името двигател, но и с модела като цяло. Следващата генерация на модела ще бъде представена през пролетта, а продажбите ще стартират най-вероятно през есента на следващата година, пише Automedia.

Дизайнерите на Motor1 са се ориентирали по външния вид на наскоро показаното второ поколение на комбито Levorg. Очаква се, че новият WRX ще получи подобна предна част с леко увеличена решетка на радиатора, но като цяло няма да се отличава кой знае колко от предшественика си. А тъй като носи името WRX седанът ще има вентилируем преден капак и голям спойлер.

Според слуховете, Subaru WRX преминава на нова платформа, разработена съвместно с Toyota. Освен нова седанът ще използва и система за задвижване на четирите колела, създадена с използване на технологии от рали-версията Yaris WRC.

Двигателят обаче ще е собствен на Subaru. Това е 2,4-литровият „боксер“ с турбо, който се поставя на моделите Ascent, Legacy и Outback. За версията WRX STI мощността му ще бъде увеличена до 400 к.с.