Те получиха нови предни брони и различни фарове със светодиодни секции за дневни светлини. Напълно променени са стоповете, а въздухозаборниците отпред са се сдобили с хромирани акценти.
Вижте снимки
Обогатените са възможностите за интериора и цветовете на каросериите, въведени са и джанти с нов дизайн. Към гамата на двигателите се присъединяват два нови дизелови с работни обеми от 1,5 л и 1,6 л (заменящ 1,9-литровия). Показателите им съответно са 110 к.с. (260 Нм) и 130 к.с. (320 Нм). Първият харчи с 12% по-малко гориво спрямо предшественика си със същия обем (4,1 л/100 км), а въртящият му момент е пораснал с 20 Нм. Разходът на втория е с 20% по-нисък (4,4 л/100 км) от този на 1,9-литровия мотор със същата мощност. И двата дизела са със система Stop-start и с такава за регенериране на енергията при спиране.
От пролетта френският производител пуска и 1,2-литров бензинов турбомотор с макс. мощност 115 к.с. Той е с 20% по-икономичен от 1,6-литровия бензин с мощност 110 к.с. и изразходва средно с 1,6 л/100 км по-малко гориво. Съдържанието на CO2 в отработилите му газове е 135 г/км.
Освен всичко останало Scenic и Grand Scenic се сдобиват с помощна система за старт под наклон, сигнализация за пресичане на непресечена осева линия и автоматично превключване от къси на дълги светлини и обратното.

Агенция Speed-Press