Моторът 2.0 CDTI разполага с мощност 195 к.с. и 400 Нм въртящ момент и може да се похвали с комбиниран разход на гориво от 4,9 литра на 100 километра. Основен технологичен елемент в четирицилиндровия common rail двигател е системата за каскадно пълнене с два турбокомпресора.
Insignia BiTurbo ускорява от 0 до 100 км/ч за 8,7 секунди и има максимална скорост 230 км/ч. Всички версии с механична трансмисия са оборудвани със Start/Stop система.
Двата турбокомпресора с различни размери функционират самостоятелно или съвместно в зависимост от режимите на работа на двигателя. По-малкият турбокомпресор започва да функционира активно още при ниски оборотни режими на двигателя. Това означава, че двигателят реагира на командите на педала за „газта” без забавяне и съществуването на нежеланото турбо закъснение се предотвратява. В средния оборотен диапазон двата турбокомпресора функционират едновременно, като големият агрегат предварително сгъстява въздуха, след което той се „досгъстява” от малкия.
Insignia 2.0 BiTurbo CDTI се предлага във всички предлагани версии на каросерията с цени стартиращи от 57 000 лева (с включен ДДС, за ниво на оборудване Cosmo).