Бъдещето на електромобилите в Германия не е бляскаво
Оказва се, че изцяло електрическите автомобили не са чак толкова популярни сред германските потребители.
Автомобилите с двигатели с вътрешно горене ще преобладават в потребителския избор през следващите години в най-голямата икономика в Европа, информира ДПА, цитирана от БТА.
Това е заключението на експерти от петролния гигант Shell и института за проучвания Prognos. Наскоро те обявиха редовните си прогнози по въпроси, свързани с двигателите.
Електромобилите имат по-голям успех в САЩ и Япония. По германските пътища делът на електрическите коли най-вероятно няма да се увеличи над 5 процента до 2040 година, посочват авторите на доклада.
Данните от германските власти за автомобилни разрешителни сочат, че в Германия се карат 12 156 електромобила към 1 януари тази година, наред с 85 575 хибридни автомобила.
Повечето коли в Германия, които използват алтернативни горива, са на компресиран газ.
Навлизането на изцяло електрическите автомобили в Германия е бавно в сравнение с други европейски страни като Норвегия например, тъй като няма данъчни облекчения, цените са високи и инфраструктурата не е достатъчна.
Наскоро германският канцлер Ангела Меркел определи много амбициозна задача - по пътищата на страната да се движат един милион електрически автомобила до 2020 година.
Това е заключението на експерти от петролния гигант Shell и института за проучвания Prognos. Наскоро те обявиха редовните си прогнози по въпроси, свързани с двигателите.
Електромобилите имат по-голям успех в САЩ и Япония. По германските пътища делът на електрическите коли най-вероятно няма да се увеличи над 5 процента до 2040 година, посочват авторите на доклада.
Данните от германските власти за автомобилни разрешителни сочат, че в Германия се карат 12 156 електромобила към 1 януари тази година, наред с 85 575 хибридни автомобила.
Повечето коли в Германия, които използват алтернативни горива, са на компресиран газ.
Навлизането на изцяло електрическите автомобили в Германия е бавно в сравнение с други европейски страни като Норвегия например, тъй като няма данъчни облекчения, цените са високи и инфраструктурата не е достатъчна.
Наскоро германският канцлер Ангела Меркел определи много амбициозна задача - по пътищата на страната да се движат един милион електрически автомобила до 2020 година.