Представени бяха и нови снимки, от които може да се съди за финалната форма. Изводът от тях е, че Caddy няма да бъде така радикален, както бе загатнато с първите скици.

В петата си генерация Caddy ще бъде изцяло нов автомобил, без да бъде използвана нито една част от стария. Той ще се предлага отново в дължини с две различни междуосия. Досега Caddy бе дълъг 4,41 м, а Caddy Maxi – 4,88 м.

Новите илюстрации показват карго-версията на модела с панели в задната част. Линията на покрива се спуска леко назад, а по желание гумите ще бъдат в по-голям размер. Ясно е едно: както леките модели на марката, промените в стила ще бъдат еволюционни вместо революционни.

Иновативна ще бъде графиката на светодиодите. Предните светлини се вписват в решетката и визуално продължават в страничните линии. В задната част се очаква да видим вертикално подредени стопове. Запазени ще бъдат големият товарен обем и гъвкавостта в салона.

Първите скици, разпространени в края на миналата година, обещаваха революция в дизайна. Но после са се намесили практическите съображения

Официално от Volkswagen говорят за повече динамика и спортно поведение. Едва ли можем да очакваме Caddy GTI, но поне на външен вид моделът изглежда по-стегнато. Най-голям в сегмента ще бъде и панорамният стъклен покрив.

В автомобила място ще намерят повече системи за асистенция. Подобно на новия Golf 8, и Caddy ще бъде все по-свързано. Производителят говори за „устройство с информация в реално време на колела“.