Германският автопроизводител ще снабди своите дилърски центрове с устройството за виртуална реалност Oculus Rift. То покрива изцяло очите на потребителя и създава виртуален свят, който реагира при въртене на главата или при придвижване напред и назад.

Купувачите на Audi ще се потопят във виртуалната среда, наречена "Audi VR experience", където ще могат да конфигурират желаните от тях коли във всички възможни разновидности.

Вижте снимки >>


Освен виртуалния шлем, клиентите ще носят и слушалки Bang & Olufsen, които тотално ще ги потопят във създадената от Audi реалност.

"Въвеждаме най-новите технологични иновации в нашите дилърски центрове, за да можем да предоставим най-добрите възможни съвети на нашите клиенти. С Audi VR experience отново доказваме пионерската роля на Четирите пръстена", коментира шефът на маркетинговият отдел на Audi Лука де Мео.

Виртуалната реалност на Audi ще навлезе по-късно тази година, но няма да се появи във всички дилърски центрове на компанията, а само в тези търпящи "динамично развитие".