Audi вкарва клиентите си във виртуална реалност (снимки)
Audi ще предостави на клиентите си възможността да влязат във виртуалната реалност, за да видят по възможно най-реалистичния начин своите автомобили.
Германският автопроизводител ще снабди своите дилърски центрове с устройството за виртуална реалност Oculus Rift. То покрива изцяло очите на потребителя и създава виртуален свят, който реагира при въртене на главата или при придвижване напред и назад.
Купувачите на Audi ще се потопят във виртуалната среда, наречена "Audi VR experience", където ще могат да конфигурират желаните от тях коли във всички възможни разновидности.
Вижте снимки >>
Освен виртуалния шлем, клиентите ще носят и слушалки Bang & Olufsen, които тотално ще ги потопят във създадената от Audi реалност.
"Въвеждаме най-новите технологични иновации в нашите дилърски центрове, за да можем да предоставим най-добрите възможни съвети на нашите клиенти. С Audi VR experience отново доказваме пионерската роля на Четирите пръстена", коментира шефът на маркетинговият отдел на Audi Лука де Мео.
Виртуалната реалност на Audi ще навлезе по-късно тази година, но няма да се появи във всички дилърски центрове на компанията, а само в тези търпящи "динамично развитие".
Купувачите на Audi ще се потопят във виртуалната среда, наречена "Audi VR experience", където ще могат да конфигурират желаните от тях коли във всички възможни разновидности.
Вижте снимки >>
Освен виртуалния шлем, клиентите ще носят и слушалки Bang & Olufsen, които тотално ще ги потопят във създадената от Audi реалност.
"Въвеждаме най-новите технологични иновации в нашите дилърски центрове, за да можем да предоставим най-добрите възможни съвети на нашите клиенти. С Audi VR experience отново доказваме пионерската роля на Четирите пръстена", коментира шефът на маркетинговият отдел на Audi Лука де Мео.
Виртуалната реалност на Audi ще навлезе по-късно тази година, но няма да се появи във всички дилърски центрове на компанията, а само в тези търпящи "динамично развитие".