Новият 308 е базиран на платформата EMP2 и има дължина 4,25 м и височина 1,46 м, което го прави малко по-къс и по-нисък в сравнение с предшественика си. Той идва със значително по-агресивна предна част, което е станало възможно благодарение на по-ниската позиция на двигателя, допринесла и за по-просторен интериор.
Вижте снимки >>
Peugeot казва, че новият 308 е с до 140 кг по-лек от предходния модел, а най-икономичните версии имат емисиите на СО2 от само 85 гр / км.
От външната страна автомобилът е прихванал някои дизайнерски елементи от по-малкия 208, а вътре е получил т.нар. "i-cockpit" философия с волан и хедс-ъп инструментален блок, подобни на тези в 208. Високата централната конзола може да се похвали с голям 9,7-инчов сензорен екран, който заменя голяма част от конвенционалните бутони.
Новият 308 се очаква да влезе в продажба в Европа тази есен.