Вижте снимки >> >> >>


Първото нещо, което прави впечатление е отсъствието на голяма радиаторна решетка - тази промяна е напълно в съзвучие със стила на новия Model 3. Освен това фаровете са с нова LED конфигурация.

Интериорът също е станал по-луксозен и разполага с отопляеми и вентилирани предни седалки.

Друга важна новост е наличието на филтъра за въздух HEPA, който улавя 99,97% от всички бактерии и вредни вещества в навлизащия в купето въздух.

Филтърът HEPA е разработен в края на Втората световна война за да предпази учените, разработващи атомната бомба на САЩ от вдишването на радиоактивни частици. От тогава до сега филтърът е еволюирал значително и предлага надеждна защита срещу биооръжия.

След като разбрахме, че качеството на въздуха в купето на обновения Model S е безпрецедентно следва и малко разочарование - моделът не идва с по-големи батерии.

Това все пак не е толкова фатално, тъй като върховата P90D версия може да измине над 500 километра с напълно заредени батерии.

Tesla Model S P90D разполага с два електромотора и обща мощ от 463 к.с. и 966 Нм въртящ момент, които са достатъчни за да "изстрелят" колата от 0 до 100 км/ч за 3,1 секунди.

В режим Ludicrous обаче, мощността става 532 к.с., а ускорението от 0 до 100 км/ч се извършва за 2,8 секунди.

Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Входящата Tesla Model S 70
разполага с 325 к.с. и 440 Нм въртящ момент, а ускорява от 0 до 100 км/ч става за 5,5 секунди. С напълно заредени батерии електромобилът ще може да изминава 384 км.

Ценовите листи на обновеният Model S на Tesla ще започнат от 71 500 долара.