Alfa Romeo Giulia е седан, който следва традициите завещани от Alfa Romeo 159, но и не забравя спортния дух на марката.

Италианците са решили да ни покажат първо най-върховия представител от гамата на Giulia, а именно вариантът Quadrifoglio.

СНИМКИ >>

Моделът впечатлява с агресивна външност, включваща радиаторна решетка с любимата на феновете форма, активен преден сплитер, тънки фарове, вентилиран капак, странични вентилационни отвори, аеродинамични странични прагове и масивни алуминиеви джанти.

Възродената Giulia разполага още със заден спойлер, внушителен дифузьор, изпускателна система с четири ауспуха.

Засега Alfa Romeo пазили в тайна интериора на колата, но очакванията са той да предложи най-високо ниво на изработка, висококачествени материали, малък спортен волан и карбонови или дървени апликации.

ВИДЕО >>

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio се задвижва от 3.0-литров V6 туин-турбо алуминиев двигател, разработен от Ferrari , с мощност от цели 510 к.с. и уникален звук.

Това позволява на новата Alfa да ускорява от 0 до 100 км/ч едва за 3.9 секунди.

Според слуховете, въпросният двигател ще задвижва и... новото Ferrari Dino, за което Серджо Маркионе смята, че ще види бял свят.

Шефът на Alfa Romeo и Maserati, Харалд Вестер нарича новата Giulia "първа глава от новата Alfa".

Като стандарт се предлага задвижване на задната ос, но клиентите могат да поръчат и 4х4. Alfa Romeo Giulia може да бъде оборудвана с 6-степенна механична или 8-скоростна автоматична трансмисия.

Особеностите на огнената италианска машина не свършват до тук - Alfa Romeo Giulia предлага разпределение на теглото 50/50 и множество олекотени карбонови и алуминиеви компоненти, които гарантират по 1 к.с. на всеки 3 килограма.

Освен това Alfa нарича кормилна уредба на новата Giulia "най-директната на пазара".

Колата със сигурност има голям състезателен потенциал, който ще я изправи в директен сблъсък с BMW M3, Mercedes-Benz C-Class, Audi A4 и Jaguar XE.