Aston Martin преобрази интериора на спортния кросоувър DBX707
Централната конзола вече я няма, а бутоните от нея са преместени на масивния тунел между предните седалки
Кросоувърът Aston Martin DBX се появи в края на 2019 г. и веднага се превърна в бестселър за английската компания. През 2022 г. семейството беше попълнено с топверсията DBX707, която стана най-мощният луксозен кросоувър. Сега Aston Martin модернизира DBX, но от цялата гама остава само версията DBX707. Другите модификации са спрени и няма да имат наследници.
Вижте промените в обновения Aston Martin DBX707 >> >> >>
Екстериорът на кросоувъра не е претърпял почти никакви промени. Отсега нататък дръжките на вратите ще се изваждат проактивно навън, когато е отключено, а новите корпуси на страничните огледала ще се регулират заедно със светлоотразителните елементи. Гамата от цветове за каросерията включва пет допълнителни нюанса - черно Epsilon, жълто Helios, зелено Sprint, Malachite и Aura. Зеленият цвят Podium вече не е ексклузивен за специалната версия на AMR23 Edition и вече е достъпен за боядисване на всички автомобили.
Основните промени при обновения кросоувър Aston Martin DBX707 са в интериора. Предният панел на актуализирания луксозен SUV е направен в същия стил като спортните автомобили DB12 и Vantage. Централната конзола всъщност вече я няма, бутоните от нея са преместени на масивния централен тунел. Там вече се намира и джойстикът за управление на скоростната кутия.
Новата мултимедийна система има 10,25-инчов сензорен екран и безжични приложения Apple CarPlay и Android Auto. Пред водача има арматурно табло с 12,3-инчов екран и нов волан. Версията DBX707 е оборудвана с 800-ватова аудиосистема с 14 високоговорителя, а срещу доплащане се предлага аудиосистема Bowers & Wilkins с мощност 1600 вата, което има до 23 високоговорителя.
Обновеният Aston Martin DBX707 все още се задвижва от 4,0-литров V8-цилиндров бензинов битурбо двигател от AMG, който произвежда максимална мощност 707 к.с. и максимален въртящ момент 900 Нм. Той се комбинира с 9-степенна автоматична скоростна кутия с мокър съединител вместо преобразувател на въртящия момент. Задвижването е на всички колела, но съединителят на предния мост може да бъде принудително изключен.
Стандартните карбоново-керамични спирачки с 6-бутални механизми също са останали непроменени, с диаметър на дисковете 420 мм отпред и 390 мм отзад. Но въздушното окачване и електронно контролираните амортисьори вече имат актуализирани калибровки. Ускорението от място до 100 км/ч отнема 3,3 секунди, а максималната скорост е 310 км/ч. Производството на обновения кросоувър Aston Martin DBX707 ще започне още преди началото на лятото.