Citroen пое голям риск със създаването на C4 Cactus, който според експертите щеше да се окаже неуспешен заради по-нетрадиционния си вид.

Вижте снимки на Citroen C4 Cactus >>

Французите обаче не бяха подготвени за такова силно търсене - надеждите на Citroen бяха да продадат максимум 70 000 бройки през първата година на модела, направените поръчки от миналия юни до сега обаче са били 74 000.

В резултат на това Citroen са взели решение да увеличат производствените си мощности и да произведат допълнителни 10 000 бройки от кросоувъра.

Днес C4 Cactus е третият най-продаван модел на Citroen, а главният мениджър на марката Линда Джаксън твърди, че "Кактусът" е вдъхновил марката да създаде и други по-свежи и нетрадиционно изглеждащи модели, като по всяка вероятност в близко бъдеще концепцията Aircross ще се сдобие със своя производствена версия.