При създаването на концепциите, първо ще се обръща внимание на интериора, а след това на екстериора. Тази схема ще бъде приложена при бъдещи електрически проекти.

„В миналото процесът винаги беше един и същ: в началото имаше двигател с вътрешно горене и платформа. След това заедно с продажбите и маркетинга решавахме двуместен, четириместен или шест- или седемместен автомобил ще правим. След това започваме да проектираме външния дизайн и накрая интериора. Бъдещето е точно обратното", споделя Марк Лихте от Audi пред Top Gear.

Занапред разработката ще се основава на нуждите на хората в кабината, преди да финализира външния дизайн.

Една от причините за това е, че платформите за електромобили и техните двигатели са по-гъвкави и лесни за направа. Така шофьорът и пътниците могат да станат истинския акцент, особено на фона на навлизащите технологии за самоуправление.