В интервю за изданието Car & Driver топ-мениджърът потвърди, че двувратката ще бъде заменена от новия Mercedes-AMG SL. Другите две версии на модела - купето и 4-вратото AMG GT остават в гамата, предава Automedia.

Идеята на компанията-производител е да избегне вътрешната конкуренция между двувратите си модели с мек покрив. Затова и в Mercedes-AMG ще заложат на по-новия и съвременен AMG SL, който ще получи задвижване на четирите колела, а платформата му позволява и хибридни модификации.

Шефът на Mercedes-AMG подчерта, че новият SL ще си остане комфортен автомобил за дълги пътувания, но характерът му ще бъде променен, тъй като е разработен в Афалтербах и има "силно състезателно родословие".

Силовите агрегати засега се пазят в тайна, но Шеймер посочи, че те ще бъдат уникални и няма да са унифицирани с останалите двигатели на AMG. Това означава, че топ-версията няма да бъде суперхибрид с 800 к.с. - за нея ще бъде използвана различна система.

Що се касае до други проекти, то компанията не предвижда нови екстремни разработки, подобни на хиперколата Mercedes-AMG One. Шеймер обаче разкри, че той и екипът му не смятат да превръщат всички бъдещи AMG-модели в електромобили или зареждащи се хибриди. Някои от спортните коли ще запазят двигателите с вътрешно горене, като ще получат лека електрическа помощ във вид на 48-волтов стартер-генератор.