88 |
0
Официален дебют за спортния хечбек Ford Puma ST
Ford представи първия си ST автомобил от кросоувър гамата за Европа.
Става дума за Puma ST, който се базира на успешния Fiesta ST и използва същото задвижване, предава Autoclub.
Под капака откриваме 1.5-литров 3-цилиндров турбо мотор с 200 к.с. и 320 Нм въртящ момент. Тягата се предава до предните колела посредством 6-степенна ръчна скоростна кутия и осигурява ускорение от място до 100 км/ч за 6.7 секунди.
Вижте как изглежда горещия хеч на Ford >> >> >>
В сравнение с малкия спортен хечбек, горещата джипка се нуждае от 0.2 секунди повече за спринта до 100. Максималната скорост на движение е 220 км/ч срещу 232 за Fiesta ST.
Множество подобрения са направени на всички фронтове. Опционално достъпен ще бъде диференциал с ограничено приплъзване, а окачването е с 50 процента по-твърдо от това на нормалната Puma.
При външния вид забелязваме 19-цолови колела с нископрофилни гуми, а ексклузивен само за модела ST е цветът Mean Green. В интериора пък откриваме спортни седалки Recaro.
Puma ST ще се продава само в Европа и ще се сглобява в завода на Ford в Крайова, Румъния, където се монтира и стандартният Puma, както и EcoSport.
Под капака откриваме 1.5-литров 3-цилиндров турбо мотор с 200 к.с. и 320 Нм въртящ момент. Тягата се предава до предните колела посредством 6-степенна ръчна скоростна кутия и осигурява ускорение от място до 100 км/ч за 6.7 секунди.
Вижте как изглежда горещия хеч на Ford >> >> >>
В сравнение с малкия спортен хечбек, горещата джипка се нуждае от 0.2 секунди повече за спринта до 100. Максималната скорост на движение е 220 км/ч срещу 232 за Fiesta ST.
Множество подобрения са направени на всички фронтове. Опционално достъпен ще бъде диференциал с ограничено приплъзване, а окачването е с 50 процента по-твърдо от това на нормалната Puma.
При външния вид забелязваме 19-цолови колела с нископрофилни гуми, а ексклузивен само за модела ST е цветът Mean Green. В интериора пък откриваме спортни седалки Recaro.
Puma ST ще се продава само в Европа и ще се сглобява в завода на Ford в Крайова, Румъния, където се монтира и стандартният Puma, както и EcoSport.