Промените по автомобила са предимно в техническата част, като той е получил и добавка М към името си, тоест Modificato, предава Automedia.

Новостите в дизайна са минимални, като те засягат предната броня, което е получила въздухозаборници с различна форма. Нова е и изпускателната система, която е останала без задни заглушителите и така бронята има различен по форма и вид дифузьор.

Инженерите на Ferrari са увеличила мощността на 3,9-литровия битурбо V8 двигател от 600 а 620 к.с., като максималният въртящ момент от 760 Нм не е променян. Добавен е филтър за твърди частици, за да може моторът да се справи с новите екологични стандарти. Промените се отразяват на времето за ускорение от 0 до 100 км/ч, което вече е 3,4 секунди (досега беше 3,5 секунди). Максималната скорост си остава „над 320 км/ч".

Вижте как изглежда Ferrari Portofino M >> >> >>


Досегашната 7-степенна роботизирана скоростна кутия отстъпва място на автомат с 8 предавки (също с два съединителя). Той се поставя и на купето Roma, като е с 20% по-компактен от предишната трансмисия и се справя с 35% по-висок въртящ момент. Впрочем, максималните 760 Нм при мотора са достъпни само на седма и осма предавка, като при по-ниските тягата е ограничена по електронен път.

Друга новост, с която се гордеят в компанията, са новите режими на движение, чиято смяна става от волана. Досега те бяха три - Comfort, Sport и ESC Off, но вече са пет – добавени са дъждовен Wet и екстремен Race. Моделът получава и асистент при поднасяне SSC (Side Slip Control), който отдавна се поставя на моделите на Ferrari от висок клас.

Промените в салона не са много. Мултимедийната система с 10,25-инчов екран остава, както и допълнителният 7-инчов дисплей през пътника. Модернизацията не се е отразила и на теглото на автомобила – 1545 кг. Продажбите на Portofino M стартират през пролетта на 2021 година, като цените започват от от 206 000 евро.