Всъщност, това е първото истинско M8, тъй като моделът от 90-те години на миналия век не се предлагаше в такава версия, предава Automedia.

Вижте как изглежда новото BMW M8 >> >> >>


Съвременно BMW M8 се задвижва от 4,4-литровия V8 от новото поколение на седана M5. В базовия си вариант двигателят развива 600 к.с., но клиентите могат да си поръчат и M8 Competition с 625 к.с. При това спортната модификация е достъпна и за двете версии на модела - купе и кабриолет. Всички варианти са оборудвани с 8-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела xDrive.

Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,1 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч. Предлага се и допълнителен пакет M Driver’s Package, с който автомобилите развивав 305 км/ч. Така по динамика те не отстъпват на значително по-скъпите Aston Martin Vantage и Ferrari 812 Superfast.

За M8 са предвидени можество варианта за настройване на системите - както за комфортно пътуване, така и за максимална мощност при каране на писта. Системата xDrive има и специален дрифт-режим, който превръща машините в автомобили със задно предаване.

Окачването на новите модификации е преработено в сравнение със стандартния модел. Същото се отнася и за кормилното управление, както и за спирачките, които могат да бъдат карбоново-керамични. Изпускателната система предлага няколко варианта на звук от мотора. Запазен и фирменият М-бутон на централната консола, който след натискане активира максимално агресивните настройки на колата.

Визуално семейството BMW M8 се отличава с по-тъмния цвят на каросерията, новата форма на тръбите на изпускателната система, тънкия спойлер на багажника, 20-цоловите джанти и опционалния пакет M Carbon Exterior Package, който добавя карбонови елементи по каросерията. В салона има спортни седалки, емблеми М и други фирмени аксесоари.

Дебютът на новото семейство BMW M8 ще се състои в края на юни на мероприятието #NextGen. Продажбите на автомобилите стартират през септември 2019 г.