Новият E63 AMG ще направи своя публичен дебют следващата седмица на автосалона в Детройт. Той идва със значително по-агресивна предна част с нови фарове, поръчкова решетка, броня с големи отвори за въздуха и централно разположен сплитер, който има за цел да подобри въздушния поток под превозното средство. Задната бронята е изменена и в нея се помещава актуализиран дифузьор, както и четири трапецовидни ауспуха.
Вижте снимки >>
Сърцето на спортиста е същият 5.5-литров V8 туин-турбо двигател, който AMG е доработил, за да генерира 557 к.с. и 720 Нм. Това дава възможност на колата да спринтира от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди. Вариантите със задвижване на всички колела 4MATIC се справят със същото упражнение за 3,7 секунди (за седана) и 3,8 секунди (за комбито).
Mercedes-Benz също така представя E63 AMG 4MATIC S-модел и за двете разновидности на каросерията с блокировка на задния диференциал и по-мощен вариант на същия двигател, който предоставя 585 к.с. и 800 Нм. Допълнителната сила спомага за още по-впечатляващо ускорение до 100 км/ч - 3,6 секунди за седана (3,7 сек. за комбито). Всички модели имат електронно ограничена максимална скорост от 250 км/ч.
Мощността се изпраща към колелата чрез AMG SPEEDSHIFT MCT седемстепенна спортна трансмисия, която предлага четири режима: C (Controlled Efficiency), S (Sport), S+ (Sport Plus) и M (Manual). Като опция се предлага керамична спирачна система с вентилирани и перфорирани 360 мм спирачни дискове със сребърни апарати за базовия AMG модел и червени за специалния S-Model.
Версиите със задно задвижване ще влязат в продажба през април, а тези със задвижване на всички колела (4MATIC) и S-Моделът през юни.