По-рано тази година в Детройт беше представена концепцията, а производственият модел има съвсем леки промени в цялостния дизайн и разполага с прибиращ се голям панорамен стъклен покрив. Стилният интериор може да се похвали с изцяло сензорна централна конзола с 8-инчов екран, както и електронен панел, представляващ 10.1-инчов LCD дисплей, мултимедийна система MyLincoln Touch, активен круз-контрол, автоматичен парктроник, както и система, предупреждаваща за напускане на платното по време на движение и система за следене на "мъртвата точка".
Вижте снимки
Клиентите ще могат да избират между два бензинови двигателя. Базовият е 2,0-литров EcoBoost с четири цилиндъра, който генерира 243 к.с. и 366 Нм въртящ момент, а вторият - 3,7-литров V6 с 304 к.с. И двата са свързани с шестстепенна автоматична трансмисия. Ще се предлагат с предно задвижване или със задвижване и на четирите колела.
Тези, които търсят по-пестелив вариант може да предпочетат MKZ Hybrid, който се задвижва от 2,0-литров четирицилиндров агрегат в съчетание с електрически мотор. Комбинираната мощност e 191 к.с. и 175 Нм въртящ момент. Този вариант използва безстепенна трансмисия и ще се предлага само с предно задвижване.