Volkswagen получава помощ от... Путин

Президентът на Русия Владимир Путин е обещал на главния директор на Volkswagen Матиас Мюлер да помогне на марката.

Обратно в новината

Коментари - Volkswagen получава помощ от... Путин | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

10000 автомобила? Майтап си правите с рашките. Та то Берлин е по-голям пазар за Фолксваге, отколкото цяла раша. А те заблудените вярват на путеф, че Фолксваген има проблеми. Ми всички, дето казват истината в очите в раша са в затвора или убити, та няма кой да каже, че Фолксваген изпревари Тойота и е вече едноличен лидер по продажби в света.

болен здрав носи. Бедните руснаци, дето имат хранително ембарго ще помагат на световния лидер по продажби да си решат проблемите.

... продажбите на VW Group в Русия ПРЕЗ ЯНУАРИ са достигнали 9 392 коли ... Пиша го с големи букви, дано го разберете! Т.е. на годишна база се продават над 100 000 автомобила. Ако всеки средно е на цена 10 000 евро(а това са луксозни возила, като цената може и да е над три пъти повече) прави един милярд евро оборот на година. Прилично, а? Хора, четете преди да пишете! Разбира се не може да се сравнява с пазара в САЩ но си е значителна сума!

май и с пазара на Италия не може да се сравнява. Но иначе.. рашките са се загрижили. Какво стана с новата лада? Дето е стара Датчия, само че с по-грозен дизайн?

Володя ще им каже как да си подменят резултатите. Имат опит с допинга.

На руснаците им трябва внос и свежи идеи. Автомобилостроенето никога не им е било силна страна. За това и ухажват VAG. И е напълно възможно да има резултат, след като концерна получи убийствени критики и глоби както от САЩ, така и в ЕС. Просто в подходящ момент се срещат търговски интереси. Реално това, което от фауве направиха беше да си осигурят спорно конкурентно предимство чрез манипулиране на СО2 емисии. Но ми се струва, че много други също го правят. Въпрос на време е да излязат и другите хубавци. Мисля, че едните ще са БеЕмВе но ще видим. Отплеснах се, но и двете страни си гледат интереса. Какво лошо е тавариш Путин да осигури работни места за средностатистическият руснак? Защо ние не произвеждаме коли? Сглобяваме само едни китайски и интереса към тях е спорен.

nali ima demokracia v amerika ... kak taka malka Japan ima poveche avtostriteli ot amerika znachi monopol totalen i diktatura na ceni i kachestvo . syshtoto s gsm operatorite ... a shto se otnasia do volkswagen ,koito ne e karal toyota moje i da se izlyje da si kupi :)

Боже, колко мъка има по света, Боже!

много, ама много, много мъка...

Явно се плаща добре да се пише за руснснаците само лошо .Добре нали за това са наети .Извинете може да има и ентосиасти.Може. Дразнещото в коментарите е че тези които се опитват да наложат на другите своето мнение , са некомпетентни в области ,като икономика,математика ',политика и най вече в това с което се опитват маниполация . Предполагам чече някои от изкващите мнение по ралични теми 'нямат способнота да намерят слабото мято на новината, липсват умения ,знания ,житейски опит и ако не талан да положат труд ,да опознаят противника и да поднест слабостите му, по начин който да го компроматира убедително. Успех .Дайте нещо свежо

и тук успяхте да набутате това влечуго и убиец!

А не може ли в България да им правим чистачките на тези коли? ПОНЕ ТОВА Тука хората измреха от мизерия

Можеше, ако БСП воглаве с Жан Виденов не бяха изгонили "Роувъра" от България, иначе щяхме цели коли да произвеждаме! Сега гласувайте за БСП и ще произвеждаме цели чистачки!

Като гласувахме са ГЕРЪБ пак НИЩО? Най-бедната държава в ЕС. За седем години НИЩО, даже сме назад

Ми нищо я, те Ровър по веднъж предлагат, ушанко ...

"На руснаците им трябва" ... ма нали са големи и могъщи, що не си направят сами?!!?? Единственото дето го могат е да правят водка, ма и тя е крадена от финландците ...

Вие комунистите определено сте назад, че не сте на власт и сте изгладнели да крадете...

До три месеца сме на власт. До тогава ще изринем мършата.

Отвертки само им трябват. Технологии никой няма да им даде.

Опааа,гладните кокошки пак просо сънуват....как ще сте на власт като ще се борите да влезнете евентуално в парламента ???

е за кви чистачки става дума не правехме ли тука седалките на бмв и електрониките за много други марки?

Нищо?! 30% покачване на средната работна заплата при 30% намаляване на безработицата е нищо? Ами иди в Русия, за да си намериш нещо. Може би антифриз за наздравица с братушките или препарат за вана... Докато Путя черпи мошениците от Фолксваген (подкупва да го речем), руснаците потъват бавно в сибирските блата, пич. А в България все повече предприятия изработват елементи за автомобилната индустрия, основно за Германия. Повтарям: не сглобяват, а изработват автомобилни части и аксесоари, което е без мениджмънта на автомобилните концерни, а под собствен мениджмънт. И с годините напредваме. Ще дойде момент, когато ще можем да направим българска кола, ако това е фикс идея разбира се, а не е. Но в Русия не се произвежда и шлаух за кабел за тези коли, защото ще е дефектен. Там са под мениджмънта на западнярите и производството е преди всичко за вътрешния пазар. Което се изнесе от Русия, е за ОНД, където сниженото качество се поглъща по навик и според културата. Мисля, че ти обрисувах картинката, че да ти е жива. Ако нямахме комунизъм, до сега щяхме да си имаме поня няколк омарки чудни автомобили. Комунистите винаги са пречели това да стане, та и до наши дни. Роувър го изгони БСП. БСП няма плза от богат и технически способен народ, защото това означава край на комунизма и на тяхната власт. :-) Да те светна рекох, че явно не си в час кой за какво се бори.

не зная дали си "инженерче" но си зле както с математиката така и с икономиката-първо няма такава цена на VW като 10000 евро а ако си направиш труда да погледнеш руския автомобилен пазар ще видиш,че там масово се карат японски коли....само по-богатите са с мерцедеси и аудита та не се прави на отворко

абе смешко потънал е на баба ти курника а вицовете са в друга секция. В Русия от 20 год. произвеждат 25 марки автомобили и 2/3 от световните производители са там,а ти приозвеждаш в България чистачки щото и антифриз не можеш да произведеш, а лятото бягаш към морето да обслужваш "бедните руснаци" настанени по хотелите или в собствените им имоти за лятна почивка.

не знам сузук ли си или сопол ама който и специализиран сайт да отвориш ще видиш,це до 2015г. Русия е най големият пазар на автомобили в ЕВРОПА.Само през изминалата 2016г.- се изравнява с този на Германия.Но през 2017г. прогнозите на самите немски производитли са ,че Русия ще стане най големит пазар.Не случайно през 2016жг.немски компании от бранша са направили нови инвестиции за 10 млрд.евро, вкл.строителството на завод на Мерцедес.

Ако се движеше в този форум, автомобилния, щеше да знаеш, че СССР и Русия днес нямат нито едно производство на качествени автомобили, което е руско. Всички коли, които виждаш, че произвеждат, са фактически лицензни произодства на западни марки по 100% западна техническа докумнетация, със западно оборудване и западен мениджмънт, включително и западни работници, които монтират критичните за качеството компоненти. Москвич, ЗАС, Лада, Волга - всичко е копи на западни марки и вкарано в Русия заради големия брой хора, т.е. заради пазар. Русия има производство на едни абсолютно нескопосани микробуси, за които съм гледал видео как висят електроди от тавана, а окчаването виси на ремъчни изрезки, вместо на каучукови тампони. Заварктие са правени като от първокласник. Остави че падат разни елементи от колата. Подскачаш рефлекторно, защото си комунистче парче тъпо и това ти е сбърканият рефлекс. Но фактите са друго нещо и мога само да то запуша устата с тях, друго не мога. Русия НИКОГА не е могла да прозиведе нищо друго, освен работеща на ръба военна техника и то без особена пълнота в оборудването, т.е. целяща да направи управляващия евтин труп при бойни действия. Тежки камиони с посредствено качество, но високопроходими и с невероятен разход на гориво - кофти пътища и много гориво са причината за тази ориентация на произодството на тежки камиони. Ракетните двигатели са другото амплоа, ядрените централи (няма как, това е начинът за оцеляване на тази уродлива държава). Но трябва ли да споменавам, че типовете тежко произодство са хляди, а Русия владее само няколко от тях и само две от тях на употребимо извън Русия ниво? Това е срамно за 150 милионна държава с толкова природен ресурс. Просто е срамно. Пияндета тъпи...

Ако се движеше в този форум, автомобилния, щеше да знаеш, че СССР и Русия днес нямат нито едно производство на качествени автомобили, което е руско. Всички коли, които виждаш, че произвеждат, са фактически лицензни произодства на западни марки по 100% западна техническа докумнетация, със западно оборудване и западен мениджмънт, включително и западни работници, които монтират критичните за качеството компоненти. Москвич, ЗАС, Лада, Волга - всичко е копи на западни марки и вкарано в Русия заради големия брой хора, т.е. заради пазар. Русия има производство на едни абсолютно нескопосани микробуси, за които съм гледал видео как висят електроди от тавана, а окчаването виси на ремъчни изрезки, вместо на каучукови тампони. Заварктие са правени като от първокласник. Остави че падат разни елементи от колата. Подскачаш рефлекторно, защото си комунистче парче тъпо и това ти е сбърканият рефлекс. Но фактите са друго нещо и мога само да то запуша устата с тях, друго не мога. Русия НИКОГА не е могла да прозиведе нищо друго, освен работеща на ръба военна техника и то без особена пълнота в оборудването, т.е. целяща да направи управляващия евтин труп при бойни действия. Тежки камиони с посредствено качество, но високопроходими и с невероятен разход на гориво - кофти пътища и много гориво са причината за тази ориентация на произодството на тежки камиони. Ракетните двигатели са другото амплоа, ядрените централи (няма как, това е начинът за оцеляване на тази уродлива държава). Но трябва ли да споменавам, че типовете тежко произодство са хляди, а Русия владее само няколко от тях и само две от тях на употребимо извън Русия ниво? Това е срамно за 150 милионна държава с толкова природен ресурс. Просто е срамно. Пияндета тъпи...

Няма как да ти пратя линк към сайт, който описва всеки от руските модели коя западна кола е, за която СССР купува лицензи и допуска произодителя да ги произвежда за соц. пазара. Няма съветска кола, която да знаем и която да не е западно поризводство на територията на СССР. Само САЗ-ката е модифицирана и от водно охлаждане и е пуснато въздушно и за разлика от западния си аналог има "хриле". За по-евтино разбира се! Модифициран е и двигателят, но това е едно изключение. Всичко друго е 1:1 западната кола, само с по-бедно табло и оборудване на купето, за по-евтино. Поредната заблуда за великия СССР и велика Русия. Така са ни заливали с лъжи и полу истини, че сме се видоизменили като хора. А някои продължавате по лайняното течение все още, не ви се излиза на чисто. Валяте се в лъжи и измислици, демагогия и цинизми. Що за хора могат да продължат, след като имат възможност да излязат от червените лайня?!

комсомолски секретар- никой не ти спори че Русия е сила в автомобилостроено.Казаното беше че в Русия са отишли да инвестират 2/3 от най известните световни автопроизводители а в България са дошли да призвеждат чистачки на автомобли. Второ ако отвориш някой спец.американски медии с учудване ще прочетеш /то е и видно / че в технологично отношение свързани с продукция за "двойна употреба" чиито годишен износ от Русия е за 100-120 млрд.долара-Русия е с 15 години технологично пред останалите.Иначе хладилници печки и чушкопеци -може да ги вземеш и да ги правиш ти.Проблема е че и при теб идват, а всичките се правят в Китай Пакистна и Бангладеш.

За нищо не ставаш Мите. За тва. Никой 2 стинки не дава за тебе.

Пишеш в търсачката: "best selling cars in Russia" и виждаш, че най-добре продаваата кола е Киа Соларис с 42 хиляди бройки годишно. Та, сам се сещаш, че няма как ВАГ да продават 100000+.

Няма автомобилна марка по -добра отАК47в директен сблъсък:))))