В Германия само фирмите купуват нови коли?

През първата половина на 2017 г. само 34.6% от новите коли в Германия са продадени директно на частни клиенти.

Обратно в новината

Коментари - В Германия само фирмите купуват нови коли? | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

БРЦК

Може би щото новите коли са пълни боклуци , разчетени да се изхвърлят след 5-7 години.

Немския автомобил, актуализация към момента - боклук до боклука мила моя... Така, ставаме свидетели на загиването на една цивилизация. Да няма свестен немски автомобил...

Като не ти харесва купи си руски. Да те заболи главата от първия ден.

Много са скъпи новите автомобили. Кой човек на заплата може да си позволи високия лизинг и поддръжка?

На времето малко преди революцията си купих нов Москвич,че не се чакаше дълго и като отидох при майстора след месец да сменя маслото ме попита колко съм дал за колата-казах му цента и той ми каза-момче,за тези пари си си купил занаят защото всеки ден ще лежиш под нея и накрая прав ще те погребат защото цял живот си лежал под нея......та така с "руската техника"......СДЯЛАНО ВСССР:)))))))))))))))))

И най-важното, за какъв XYZ да си купи, ако фирмата му предлага служебен автомобил? Вярно, служебен автомобил не получават всички, но за всички които пътуват служебно е по-изгодно да им вземеш автомобил, отколкото да им плащаш по 0,30EUR/km за личния. Особено като се има в предвид, че автомобилът не се купува, а се взема на лизинг (оперативен лизинг) за 1-3 г. и се води разход. А обикновените хора купуват върнатите от лизинг коли за 1/3 от първоначалната цена.

Така е само формално погледнато и леко подвеждащо. Иначе, както се казва в статията, колите са на няколко дена и на няколко километра. Фирмите производители, за да изпълнят плановете за продажба, предлагат големи отстъпки на фирмите-дилъри на автомобили. Дилърите ги купуват, регистрират ги на свое име, и след това ги препродават на краен клиент като реализират печалба, но все пак с отстъпка от цената на чисто нов автомобил. Това е нормална практика, което само означава, че все повече хора си правят сметката. Преди 2 години по този начин закупих от дилър "употребяван" автомобил на 6 мили и на 21 дена, с 18 процента отстъпка от официалната цена. Ако статията се опитва да внуши, че германците все повече си купуват употребявани коли втора ръка, това не е така, макар че по документи е вярно.

подвеждаща статия, точно обратното-- хората купуват повече коли от преди защото икономика е в бум а лихвите са ниски! просто много продажби са на коли регистрирани от дилърът или на лизинг с опция за придобиване (tageszulassung и leasing mit kaufoption). Mercedes, BMW i Audi обикновено са на лизинг, а азиатските и др подобни са tageszulassung, отстъпките са мин 15%.. Има и много EU- reimport (z.B. Skoda)

В Германия по принцип 90% от автомобилите са фирмени и разходите се покриват от фирмите. Все пак тези високи данъци трябва да се връщат някак си

Всъщност доста хора имат фирмички и естествено е са се купи през фирмата колата по много причини. В българия с тия пътища и тази култура няма смисъл.

Купуването на нова кола е най-голямата прeeбавка за частно лице. За има няма 1 година цената е паднала с едни 40-50%. Пълна безмислица и калпава инвестиция.

И при циганките е така, първия плаща зестрата, следващите са тарикати като тебе...

Затова ще измислят нови законови изисквания и ще трябва част от хората да си сменят колите. Феодализъм от съвременен тип, с любезното съдействие на едрия капитал и продажните политици!

Москвич си виждал само на снимка..Години наред карах москвича, наследен от баща ми и никога не съм лежал под него. Никога не ме оставял на път и никога не са ме теглили. Просто правех това,което сега правят в всяка нова кола..задължително обслужване един път в годината за да няма изненади!

Хаха, бай манАгал си дойде на темата! Кой от каквото му разбира главата! Явно си на ясно със схемите със зестрите там!

Останах без кола и сестра ми ми подари старата си астра дизел, почти не карана, много хубаво немско автомобилче и то без пари...икономично и с евтина поддръжка.

А какво е Дуйсбург?

Ами всякакви арабски маймуни искат да работят в Германия и ФАКТ е че колите които произвеждат са БОКЛУК... Като изгонят арабите, както изгониха евреите, ще се оправят нещата.

Къде си видял арабин да работи? Те не искат работа, а социални помощи. Нещо като нашите индобългари.