Tesla изпревари и Porsche по продажби

След като задмина Jaguar, Tesla вече продава повече автомобили и от Porsche, твърди немският автомобилен аналитик Матиас Шмид.

Обратно в новината

Коментари - Tesla изпревари и Porsche по продажби | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Преди два дни стана ясно, че през първите девет месеца на годината само от Model 3 са продадени повече бройки, отколкото всички модели на Jaguar, взети заедно." Всичките модели 3 заедно не правят и един Ягуар!

Отдавна са изпреварили и Mc'Laren, Ferrari, Bugatti, Lamborgini, Rolls-Royce и други подобни марки... Мдааа.. За Тойота Корола, се чака 1-3 месеца (зависи от оборудването и наличностите). За Тесла Модел 3, се чака от 3 до 5 години.. зависи дали има свободно място на къмпинга за нова палатка или не и то само ако успеят да я доставят на собственика с еднакво тапицирани врати или поне без паднала задна броня.... Между другото какво броим - реално произведени и предадени на собствениците им коли, или отчети на фирмата, която вече беше обвинена и осъдена за измами????

Тъпо парче си другарю Петков но само такива ви приемаха в партията и както и да храчите с/у Мъск точно такива като него ще закопаят комуноидното поколение-понял?

Много тесли, много нещо... :)

БРЦК

И що всеки който не са кланя на Мъск трябва да е другар и момунист?

Щото така му наредиха , от козяк - а той е прекалено тъп .

Еййй, тая Тесла напрааво отвя Кьонигсег и Пагани Зонда.

За всички, които има нещо против комнетара ми- не ми се сърдете на мен, сърдете се на щата Невада, на американскиа борсов регулатор, на адвокатска кантора Labaton Sucharow, на инвестирите в Тесла, на "гордият собственик Ритеш Неир", на другия горд собственик Анджела Доудън.... какво съм Ви крив аз.... Такива са фактите, харесват Ви или не!!!!

То по продажби много хубаво ... ама няма да е и никак лошо да почне нещо да доставя от време на време по някоя кола ... по възможност да не се разпада преди доставката ! А за отложения N на брой пъти момент на покриване на оперативни разходи - даже никой не смее и да си мечтае за него ...

голема Тесла. Те броики може да правята ама по долари продажба не са минали Porshe.

В Щатите продажба без доставка няма! Всички декларирани продажби са всъщност платени доставки.

е това - тесла и порше. Едното е електрокар, а другото е реална кола. Освен това те са позиционирани във съвсем различни сегменти - порше е скъпа и луксозна кола, а тесла 3 е "народна" и "евтина" "кола" в сегмента 35К долара, тоест трябва да се сравнява с нисък клас тойтоти и ходни, а не с порше. То и москвичите продават повече от бентли, но...

Първо: "Електрокарът" е най-безопасната кола. Освен това е и най-бързата масова кола. Второ: Все още няма Тесла за 35000$. Средната цена в момента е около 55000$, което е малко повече от средната цена на Ягуар (50000$). Освен това не знам за тапицерии, но от към технологии Теслата е десетилетия напред, дори в сравнение с новия i-pace. Трето: Тесла е сравнително нова марка, която още дори не си е изградила производствените мощности. Примерно най-големият завод за коли на Тесла (този в Китай) още е в строеж. И въпреки, че Модел 3 е първият масов модел - теслата вече ги изпреварва наред, не само технологично, но и по продажби. И това е сега, преди новите заводи да почнат да произвеждат, и преди процесът на производство да е изчистен от грешки. Не ми се мисли какво ще е след 3-4 години, когато всичко заработи. Най-големите заводи за батерии също са на Тесла. Четвърто: За разлика от Ягуар, и всички останали, Тесла няма дистрибутори. Разбирай, че няма посредници. Когато Тесла продаде кола - всичките пари отиват в Тесла, за разлика от Ягуар. Никоя друга автомобилна компания не печели толкова на бройка продаден автомобил, колкото Тесла в момента. А най-якото е, че всяка кола се произвежда СЛЕД като е била поръчана. Всички произведени автомобили са поръчани. За разлика от останалите, които имат автомобили на склад, и на края на годината се чудят къде да си ги пъхат... За радост на човечеството Тесла няма стигане. А дори и да фалира и да изчезне - революцията в автомобилостроенето, която Мъск предизвика, вече няма как да бъде спряна.

баш така. Тесла 3 се цели в ниския клас, и трябва да струва около 35, базовия модел. Обаче за разлика от нормалните коли тя дори не е автомобил, по простата причина че автомобил означава самостоятелно движещ се, а при тесла нещата далеч не са така. Причината е че - независимо от пробега -зареждането до пълно трае мноооого часове, което практически прави колата годна само за в града и за пазаруване, но не и за извън града. Освен това няма нищо високо технологично в едно купе с батерии и електромотори, това се правеше още преди много десетилетия.

на тесла е грешен, и това е очевидно от факта че от създаването си досега компанията не генирира никаква печалба. За 15 години нито цент печалба, но за сметка на това е натрупала няколко милиарда дългове. Също така за 15 години пазарният й дял се движи от 0.2 до 1%, което означава буквално девета глуха, факт Това че няма посредници и дилършипове е бомба със закъснител защото дилорите са тези които осигуряват сервиз по места, а тесла да я питам какво ще прави като започне да получава по няколко хиляди обаждания дневно за сервиз, щото сервиз се налага понякога, нали. Ще товари колите на автовози и ще ги праща за ремонт в Калифорния от всички краища на континента? Това няма как да стане. Тоест, като махнем вестникарските глупости,, тесла е компания която 15 години работи на загуба, няма изградена мрежа за сервизно обслужване, има само 3 модела на по 10 години, които са вече технологично и морално остарели, няма мрежи за зареждане и безопастността им е под въпрос защото краш тестове още не са правени, нито е доказано от опит колко безопасни са панасоник батериите които тесла опакова и слага в колите си, махайки някои малки компоненти които отговарят за самозапалването на батериите, за да се съберат повече на едно място, нито пък е ясно колко бъгове имат тия 64 процесора дето са в тая ламарина.

тесла не е продала повече тройки от корола за септември, данните показват че тесла има ВЕРОЯТНИ (но не и доказани) продажби на всичките си модели заедно в размер на 14 000 бройки за септември, като тойота е продала над 19 000 короли за същия месец. Всяка дума в този материал е откровена лъжа.

Скъпа и луксозна кола е ролс ройс. Проше е малка, спортна кола. Модел 3 за продажба днес с 2 двигателя 4x4 на цена е колкото евтините поршета - около $65к, а по параметри ги бие повечето - 0 до 100 за 3.5 сек. А пък модел S, напълно изчяде баницата на Панамерата. Така че са съвсем сравними по цена и клас, и теслите определено водят по параметри. Вижда се края на бензина и това е за добро.

За какво някой трябва да се сърди на долен лъжец? Няма защо, просто го поглеждаш с отвращение и толкова. Тесла НЕ Е ОСЪДЕНА изобщо, камо ли пък за измами. За Тесла се чака по-малко от година. Има споразумение с комисия за борсов надзор само за да се избегнат скандали. Щата Невада единствено си търси данъци и то за смешни неколкостотин ХИЛЯДИ долара.

Бе като гледам Поршетата са по-евтини дори от Тезла Модел 3 Porsche 718 Boxster $59,000 STARTING MSRP Porsche 718 Cayman $56,900 STARTING MSRP Porsche 911 $91,100 STARTING MSRP Porsche Panamera $85,000 STARTING MSRP Porsche Panamera E-Hybrid $99,600 STARTING MSRP Porsche Panamera E-Hybrid Sport Turismo $104,000 STARTING MSRP Porsche Panamera Sport Turismo $96,200 STARTING MSRP

Абсолютни глупости! 17 000 е СЕДМИЧНОТО ПРОИЗВОДСТВО на Теслил Т.е. или нещо не си разбрал от прочетеното или си лъжец. За другия кретен има линк: Tesla Model 3 earns flawless 5-Star safety rating from NHTSA и е най-сигурната кола: The NHTSA tested the Model 3 on frontal crash, side crash, and rollover safety; and in all the categories and subcategories of the organizations tests, the Model 3 performed superbly, displaying a level of industry-leading driver and passenger safety. За третия крeтен: Порше смята да мине изцяло на електрички, понеже "не са коли" Фолксфаген влага 7 милиарда за електрички. Обаче понеже са много "прости" още не могат да направят нещо, което да се конкурира с Тесла. Тесла боли морално остарели!!!!???? Абсолютна кретения. Всеки модел се ъпдейтва постоянно и конкуренцията издиша. Тесла се зарежда за 30 минути на 80%. Къде ги изкопа другия кретен тези часове не е ясно. изобщо само лъжи глупости и малоумия сте нацвъкали.

Под "зарежда се за часове" визираш 30-те минути за пълно зареждане на батерията ли? Защото в САЩ зарядните за Тесла са по на гъсто от бензиностанциите. Сервизите на тесла също се множат като гъби. Вярно, че в момента не са достатъчно, но това е проблем на растежа. Никой освен Мъск не предполагаше, че за една година Тесла ще удвои продажбите си и ще издуха Мерцедес, Ауди, Порше... Между другото само през следващите 6 месеца ще бъдат отворени нови 500 сервиза в САЩ. Ето, че можело и без дистрибутори. Освен това нали се сещаш, че колата няма мотор (бензинов или дизелов). Няма много какво да и се чупи. Колкото до печалбата - и за това си в грешка. Теслата реализира брутални печалби. Просто в момента разходите и за инвестиции в производствени мощности са по-големи от приходите и. Но тези разходи са временни, а приходите непрекъснато нарастват. Нормално е за нов бизнес да започне с инвестиции. И ти ако решиш да отвориш магазин (примерно) - първо ще трябва да вложиш пари в сграда и в стока. И известно време ще работиш "без печалба", в смисъл - ще трябва да изплатиш сградата. Ако искаш да продаваш мляко - първо ще трябва да си купиш крава, и после да продадеш доста мляко, докато не избиеш парите за кравата...

Фактът, че нова компания, с нов продукт изпреварва 100 годишни конкуренти, и всяка година си удвоява продажбите, говори, че бизнес моделът и е гениален. Добави към това и факта, че Тесла има най-голяма печалба на единица продаден автомобил (заради липсата на посредници + всяка кола е поръчана и капарирана + голямата надценка на екстрите + субсидията за електромобили в САЩ, която е по 7500$ на кола) и ето ти гаранция за успех. Притеснявай се по-скоро за старите автомобилни компании, които изведнъж се оказаха със сабути гащи: Строиха фабрики за дизели и бензини, които Тесла уби, и изведнъж фабриките се оказаха непотребни. Сега и те ще са "без печалба". В смисъл, че тепърва ще започват инвестиции в заводи за коли, заводи за батерии, в мрежи за зареждане. И докато почнат - Тесла ще е заела още по-голям пазарен дял.

Е такава нелепи изхвърляния като твоето най-много ги обичам. Или си тъп или не си си направил труда да се поинтересуваш. Технологично Тесла са абсолютни пионери и ако фалират причините няма да са в технологиите, а чисто маркетингови (разбирай липса на опит в развойна дейност, логистика, реклама, дори мендижмънт, и всякакви организационни неуредици). Много иновации в областта и бумът на производство на електромобили при други марки е благодарение на отворените лицензи на Тесла. Помислете колко по-рентабилен от конструктивна гледна точка е подобен електромобил: без хиляди въртящи се горещи елементи, масла, уплътнения, лагери, валове, бутала, ремъци, лостове.. отзад имате багажник, и отпред имате багажник, с по-компактна предница. Много модели са 4х4. Всичката тази архаичност наречена ДВГ скоро ще е само смешен спомен, подобно на парният двигател и дирижаблите. Краят на тази епоха е съвсем близо благодарение на блестящият ум на Илън Мъск. Между другото имам познати в Калифорния, и казват, че там става масово явление Тесла и за магистрали и за града. Зареждаш си го вечер като смартфон, и получаваш ъпдейти, и често сутрин си с по-хубава навигация или по-хубав потребителски интерфейс.

тесла не реализира нито цент печалба, и никога не е реализирала печалба, от самото си създаване до днес. Има оборот, но след като се приспаднат загуите по лихви и заплати и всичко, винаги е на червено. За 1 година цената на акциите им падна със 100 долара на акция и това изтри спестяванията на много обикновени хора, инвестирали в тесла. Като цяло в Калифорния има регистрирани 15 милиона автомобила, като дяла на електричките е около 1.5%р и това е щат където електричките са най- много, иначе навсякъде другаде са много по- малко, тоест далеч под половин процент от всички регистрирани автомобили. Това съвпада с ръста на производство на тесла и нейния пазарен дял, който също се върти около 1% от всики коли. Зарядни не съм виждал, може и да има тук-там по 2-3 зарядни за електрокари, но това е смешно защото ако се наложи всичките стотици и хиляди коли да заредят на тия няколко зарядни в течение на няколко часа всяка, ще трябва цялостна подмяна на елекрическата система с по- силна, ще трябва много зарядни и съответно някакви мотели наоколо, за да могат хората да си вземат стая и да си поспят докато колите се зареждат.

показва че зареждането до пълно на модел S, след като си карал 300 мили и си изпразнил батериите, отнема близо ДЕВЕТ часа https://link Ако си на път и имаш късмета да видиш тесла супер чарджър, ще ти трабвят час и половина да заредиш до пълно. Всичко това прави масовото ползване на електрички на светлинни години по- неудобно от нормалните двг

според официалния сайт на застрахователите за безопасност на магистрала тестове на тесла 3 още не са правени, но модел S има добри данни от тестовете и лоши светлини. За разлика от хонда акорд, която има много по- добри данни от тестовете за безопасност. Търси и чети. Линковете тук не излизат.

Наистина жалко за хората които мислят назадничаво като теб........ Жалко и за Jaguar и за всички останали, защото твърде късно хванаха поточето, което скоро ще е бурна река. А говорейки за Jaguar замисли се защо и те пускат изцяло електрически вариант F pace(I-PACE), след като е толкова безперспективно???? Да не говорим за останалите "расови" играчи. Ще видите как във времето напред ще започнат едни сдружения и консорциуми с едничката идея да успеят да се доближат до това, което Tesla вече ще е направила. Единственото за което съжалявам е че Илон Мъск не стартира тази бизнес идея в Европа, но имайки в предвид ситуацията и тежката "СТАРА" консерва, в което се е превърнал континента ни е разбираемо. В този регион само се говори, а малко се действа за съжаление и иновациите излизат на бял свят само когато е неизбежно.......... За съжаление твърде късно. А и покупателната способност на повече от половината население е на критичния минимум, та за какви точно иновации говорим....... Да преборим мизерията първо и тогава да мислим за това

Мъск се опита да я шитне на резняците с петрола, но се оказа че те не са толкова глупави. Тесла е интересна кола, но не е функционална по скоро попада в графата айде да направим едно кръгче този уикенд и да се повозим. Автора. Е знам откъде ги вади тия данни за продажбите, те не могат да изкарат 5000 коли на месец от новата версия 3 а как продават по 14000? В тубата има видео как китайците я хакват, после друго как се отключва за секунди - хакерчетата ще я налазят здраво. Тесла 3 е със задно, ако оскаш интернет трияя да си плащаш - ми то тая кола на 80 процента няма да и работят джаджите без интернет? Реално цената на тесла 3 е 75к каро сложиш интернета, това че трябва да си плащаш да я заредиш, това че е малка - ми то по добре да си вземеш по големия модел дето тези неща са безплатни. С тия цени според мен пазарния дял на тесла ще се движи около 1-2 % и няма никакъв шанс да стане масова кола