Tesla изпревари и Porsche по продажби

След като задмина Jaguar, Tesla вече продава повече автомобили и от Porsche, твърди немският автомобилен аналитик Матиас Шмид.

Обратно в новината

Коментари - Tesla изпревари и Porsche по продажби | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

е това - тесла и порше. Едното е електрокар, а другото е реална кола. Освен това те са позиционирани във съвсем различни сегменти - порше е скъпа и луксозна кола, а тесла 3 е "народна" и "евтина" "кола" в сегмента 35К долара, тоест трябва да се сравнява с нисък клас тойтоти и ходни, а не с порше. То и москвичите продават повече от бентли, но...

Първо: "Електрокарът" е най-безопасната кола. Освен това е и най-бързата масова кола. Второ: Все още няма Тесла за 35000$. Средната цена в момента е около 55000$, което е малко повече от средната цена на Ягуар (50000$). Освен това не знам за тапицерии, но от към технологии Теслата е десетилетия напред, дори в сравнение с новия i-pace. Трето: Тесла е сравнително нова марка, която още дори не си е изградила производствените мощности. Примерно най-големият завод за коли на Тесла (този в Китай) още е в строеж. И въпреки, че Модел 3 е първият масов модел - теслата вече ги изпреварва наред, не само технологично, но и по продажби. И това е сега, преди новите заводи да почнат да произвеждат, и преди процесът на производство да е изчистен от грешки. Не ми се мисли какво ще е след 3-4 години, когато всичко заработи. Най-големите заводи за батерии също са на Тесла. Четвърто: За разлика от Ягуар, и всички останали, Тесла няма дистрибутори. Разбирай, че няма посредници. Когато Тесла продаде кола - всичките пари отиват в Тесла, за разлика от Ягуар. Никоя друга автомобилна компания не печели толкова на бройка продаден автомобил, колкото Тесла в момента. А най-якото е, че всяка кола се произвежда СЛЕД като е била поръчана. Всички произведени автомобили са поръчани. За разлика от останалите, които имат автомобили на склад, и на края на годината се чудят къде да си ги пъхат... За радост на човечеството Тесла няма стигане. А дори и да фалира и да изчезне - революцията в автомобилостроенето, която Мъск предизвика, вече няма как да бъде спряна.

баш така. Тесла 3 се цели в ниския клас, и трябва да струва около 35, базовия модел. Обаче за разлика от нормалните коли тя дори не е автомобил, по простата причина че автомобил означава самостоятелно движещ се, а при тесла нещата далеч не са така. Причината е че - независимо от пробега -зареждането до пълно трае мноооого часове, което практически прави колата годна само за в града и за пазаруване, но не и за извън града. Освен това няма нищо високо технологично в едно купе с батерии и електромотори, това се правеше още преди много десетилетия.

Скъпа и луксозна кола е ролс ройс. Проше е малка, спортна кола. Модел 3 за продажба днес с 2 двигателя 4x4 на цена е колкото евтините поршета - около $65к, а по параметри ги бие повечето - 0 до 100 за 3.5 сек. А пък модел S, напълно изчяде баницата на Панамерата. Така че са съвсем сравними по цена и клас, и теслите определено водят по параметри. Вижда се края на бензина и това е за добро.

Е такава нелепи изхвърляния като твоето най-много ги обичам. Или си тъп или не си си направил труда да се поинтересуваш. Технологично Тесла са абсолютни пионери и ако фалират причините няма да са в технологиите, а чисто маркетингови (разбирай липса на опит в развойна дейност, логистика, реклама, дори мендижмънт, и всякакви организационни неуредици). Много иновации в областта и бумът на производство на електромобили при други марки е благодарение на отворените лицензи на Тесла. Помислете колко по-рентабилен от конструктивна гледна точка е подобен електромобил: без хиляди въртящи се горещи елементи, масла, уплътнения, лагери, валове, бутала, ремъци, лостове.. отзад имате багажник, и отпред имате багажник, с по-компактна предница. Много модели са 4х4. Всичката тази архаичност наречена ДВГ скоро ще е само смешен спомен, подобно на парният двигател и дирижаблите. Краят на тази епоха е съвсем близо благодарение на блестящият ум на Илън Мъск. Между другото имам познати в Калифорния, и казват, че там става масово явление Тесла и за магистрали и за града. Зареждаш си го вечер като смартфон, и получаваш ъпдейти, и често сутрин си с по-хубава навигация или по-хубав потребителски интерфейс.

голема Тесла. Те броики може да правята ама по долари продажба не са минали Porshe.

Бе като гледам Поршетата са по-евтини дори от Тезла Модел 3 Porsche 718 Boxster $59,000 STARTING MSRP Porsche 718 Cayman $56,900 STARTING MSRP Porsche 911 $91,100 STARTING MSRP Porsche Panamera $85,000 STARTING MSRP Porsche Panamera E-Hybrid $99,600 STARTING MSRP Porsche Panamera E-Hybrid Sport Turismo $104,000 STARTING MSRP Porsche Panamera Sport Turismo $96,200 STARTING MSRP

То по продажби много хубаво ... ама няма да е и никак лошо да почне нещо да доставя от време на време по някоя кола ... по възможност да не се разпада преди доставката ! А за отложения N на брой пъти момент на покриване на оперативни разходи - даже никой не смее и да си мечтае за него ...

В Щатите продажба без доставка няма! Всички декларирани продажби са всъщност платени доставки.

Еййй, тая Тесла напрааво отвя Кьонигсег и Пагани Зонда.

Много тесли, много нещо... :)

Отдавна са изпреварили и Mc'Laren, Ferrari, Bugatti, Lamborgini, Rolls-Royce и други подобни марки... Мдааа.. За Тойота Корола, се чака 1-3 месеца (зависи от оборудването и наличностите). За Тесла Модел 3, се чака от 3 до 5 години.. зависи дали има свободно място на къмпинга за нова палатка или не и то само ако успеят да я доставят на собственика с еднакво тапицирани врати или поне без паднала задна броня.... Между другото какво броим - реално произведени и предадени на собствениците им коли, или отчети на фирмата, която вече беше обвинена и осъдена за измами????

Тъпо парче си другарю Петков но само такива ви приемаха в партията и както и да храчите с/у Мъск точно такива като него ще закопаят комуноидното поколение-понял?

БРЦК

И що всеки който не са кланя на Мъск трябва да е другар и момунист?

"Преди два дни стана ясно, че през първите девет месеца на годината само от Model 3 са продадени повече бройки, отколкото всички модели на Jaguar, взети заедно." Всичките модели 3 заедно не правят и един Ягуар!

Наистина жалко за хората които мислят назадничаво като теб........ Жалко и за Jaguar и за всички останали, защото твърде късно хванаха поточето, което скоро ще е бурна река. А говорейки за Jaguar замисли се защо и те пускат изцяло електрически вариант F pace(I-PACE), след като е толкова безперспективно???? Да не говорим за останалите "расови" играчи. Ще видите как във времето напред ще започнат едни сдружения и консорциуми с едничката идея да успеят да се доближат до това, което Tesla вече ще е направила. Единственото за което съжалявам е че Илон Мъск не стартира тази бизнес идея в Европа, но имайки в предвид ситуацията и тежката "СТАРА" консерва, в което се е превърнал континента ни е разбираемо. В този регион само се говори, а малко се действа за съжаление и иновациите излизат на бял свят само когато е неизбежно.......... За съжаление твърде късно. А и покупателната способност на повече от половината население е на критичния минимум, та за какви точно иновации говорим....... Да преборим мизерията първо и тогава да мислим за това