Tesla губи по $8000 в минута

Всеки час от началото на годината е коствал на Tesla Motors загуба от $480 000.

Обратно в новината

Коментари - Tesla губи по $8000 в минута | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Абе те с полета до Марс да напредват... Автомобили по Земята все ще се намери кой да произвежда...

Щели да произведат 5 000 бр. до април. хахаххаха Японските и немските концерни произвеждат по толкова за ден. Руснаци и американци не умеят да правят коли, дори и прости по устройство като електричките!

Викаш американците не могат да правят коли,а ? Разните му там Мустанзи, Доджове, Корвети, Тесли все боклуци, казваш ? Май си си объркал чая тая вечер с приспивателното на баба си.

Американските коли отвътре са само пластмаса, която се разтропва на третия ден. Освен това не могат да завиват, често се развалят и са ненужно големи. Виждал съм Кадилак със 7,5 литров двигател и мощност 200 к.с. /Удивително е как са успели да изкарат толкова малко мощност от толкова голям мотор/. Няма как така наречените масълкар-и /Форд, Шеви, Додж и т.н/ да струват колкото ФВ Пасат и да са конкуренти на Лексус, Инфинити, Мерцедес, Порше, БМВ или някоя друга препиум марка. Американските коли винаги са били /и винаги ще бъдат/ евтини коли със съмнително качество, надеждност и характеристики.

поскъпването на акциите на автомобилната му компания с 3%

Малкото коне от гоемия кубик се нарича резерв и дълговечност. Явно си свикнал на еднодневки- бръмчалки които от 1.1л вадят 190к.с. и на третата година това вече се водят ''стари коли'' и за брак. А да не говорим за удоволствието да караш кола с много кубици. На масъл карите също им слагат турбо и се прави мапинг на софтуера и изкарват зверски коне, но естествено ресурса им се намалява. А защо струват колкото европейските среден клас - ми щото както казват в САЩ "Европа мрази колите''. Товарят ги с какви ли не данъци, квоти за CO, екотакси, елемент на ''социална справедливост'' за работниците и т.н. и т.н. финансов гърч който качва цените. Дефакто ако са произведени в САЩ ще струват 2-3 пъти по-малко, говорим за коли с подобно качество и клас. Относно колко "са изостанали" - когато американските коли са имали климатици и серво на волана, съединителя и спирачките - края на 50-те, както и АВТОМАТИК скоростни кутии, повдигащи фарове и т.н. - в Европа относно всичко това са били на нивото от началото на 20-ти век - демек ЗЕРО(нула). Затова и доста е крадено от тях - например Волга е крадено от Форд Меинлайн. Недей да ги говориш тези неща, излагаш се. А за руските коли съм съгласен.

Американските коли са последните, които притежават така наречения "характер". Никой не обича своя Пасат, Авенсис или Мондео, но собствениците на американски коли буквално са влюбени в тях. Въпрос на приритети, дали искаш скъпо табло и копчета в безличен автомобил или искаш мощна груба машина със здрава ходова част носеща ти тотално удоволствие от шофирането.

Не мога да разбера какво удоволствие ви носи да шофирате кола, която не може да завива, не е надеждна и вътре всичко е изпълнено от евтина пластмаса, но всеки си има вкус в крайна сметка. Ако бяха по-добри от немците и японците техните коли щяха да се карат в цял свят, а то е обратното като гледам. Не е случайно, че през последните години хората в Щатите купуват доста често вносни автомобили. Аз лично за себе си винаги бих предпочел някоя измежду: GTR, LFA, SLS, 918, 488, R8 или Мurcielago, пред американските таралясници, но както споменах в началото - всеки си има вкус в крайна сметка. А това, че техните коли били по-евтини, защото данъците там са различни е пълна лъжа. Едно BMW, което е произведено от чернокожи работници в някой от заводите на компанията в САЩ струва точно толкова, колкото произведено в завод в Бавария от турски гастербайтери. Цените са идентични в цял свят.

Очевидно не си карал нито американски осмак, нито някоя от изброените от теб суперколи. Това с не могат да завиват е информация от 1980 година, сега сме 2017. Никой не ти говори за масовки, защото тогава ще излезе, че Тойота са най-добрите коли в света, защото са били най-продавани. Има си коли за шофьори, има и такива, с които просто да стигаш от точка А до точка Б икономично и комфортно, зависи кой какво търси, за всеки влак си има пътници. Просто не може да се говори за колите като европейски, японски, корейски и американски, това са прекалено широки понятия.

Автомобилните производители плащат яко на пишман анализатори, за да мътят водата и да сринат акциите на Тесла. Целта е поне да ги забавят, за да може да ги доближат. Тези "загуби" са инвестиции в роботи за конвеирите, за завода за батерии, за строежи, за добив на Литий и всякакви такива. Тесла била само на загуба, но имала 1-2 милиарда резерви. На времето си спомням, че разработката на един модел струваше на фирмите милиарди долари, а в случая трябва и нови производствени мощности, сгради и то без налични пари накуп за такъв мащабен проект от нулата.

И аз очаквам значителен приток на пари :)

Оооо, рътахръта, и тук ли се изплюя? Блумбърг били пишман анализатори! Как пък теб не са те питали да им обясниш как в същност стоят нещата? Хайде сега кажи, че Блумбърг са агенти на Путин, та да завършиш кадъра!

Ами точно Блумбърг са платени пишман анализатори. Поинтересувай се как проспаха най-голямата финансова криза в историята или по-вероятно им беше платено да си мълчат до последно. Поинтересувай се как проспаха Биткойн. Има още примери.

Както казах по горе - въпрос на вкус. Щом харесваш коли с ниска надеждност и облицовани от вътре с евтина пластмаса, пожелавам ти да имаш много от тях.