Tesla губи по $8000 в минута

Всеки час от началото на годината е коствал на Tesla Motors загуба от $480 000.

Обратно в новината

Коментари - Tesla губи по $8000 в минута | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И аз очаквам значителен приток на пари :)

Автомобилните производители плащат яко на пишман анализатори, за да мътят водата и да сринат акциите на Тесла. Целта е поне да ги забавят, за да може да ги доближат. Тези "загуби" са инвестиции в роботи за конвеирите, за завода за батерии, за строежи, за добив на Литий и всякакви такива. Тесла била само на загуба, но имала 1-2 милиарда резерви. На времето си спомням, че разработката на един модел струваше на фирмите милиарди долари, а в случая трябва и нови производствени мощности, сгради и то без налични пари накуп за такъв мащабен проект от нулата.

Оооо, рътахръта, и тук ли се изплюя? Блумбърг били пишман анализатори! Как пък теб не са те питали да им обясниш как в същност стоят нещата? Хайде сега кажи, че Блумбърг са агенти на Путин, та да завършиш кадъра!

Ами точно Блумбърг са платени пишман анализатори. Поинтересувай се как проспаха най-голямата финансова криза в историята или по-вероятно им беше платено да си мълчат до последно. Поинтересувай се как проспаха Биткойн. Има още примери.

поскъпването на акциите на автомобилната му компания с 3%

Щели да произведат 5 000 бр. до април. хахаххаха Японските и немските концерни произвеждат по толкова за ден. Руснаци и американци не умеят да правят коли, дори и прости по устройство като електричките!

Викаш американците не могат да правят коли,а ? Разните му там Мустанзи, Доджове, Корвети, Тесли все боклуци, казваш ? Май си си объркал чая тая вечер с приспивателното на баба си.

Американските коли отвътре са само пластмаса, която се разтропва на третия ден. Освен това не могат да завиват, често се развалят и са ненужно големи. Виждал съм Кадилак със 7,5 литров двигател и мощност 200 к.с. /Удивително е как са успели да изкарат толкова малко мощност от толкова голям мотор/. Няма как така наречените масълкар-и /Форд, Шеви, Додж и т.н/ да струват колкото ФВ Пасат и да са конкуренти на Лексус, Инфинити, Мерцедес, Порше, БМВ или някоя друга препиум марка. Американските коли винаги са били /и винаги ще бъдат/ евтини коли със съмнително качество, надеждност и характеристики.

Абе те с полета до Марс да напредват... Автомобили по Земята все ще се намери кой да произвежда...