Официален дебют за новия Land Rover Defender

Новият Land Rover Defender направи своя дебют по време на изложението във Франкфурт.

Обратно в новината

Коментари - Официален дебют за новия Land Rover Defender | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И кое му е новото? Дизайна?

Новите системи подобряват стабилността и проходимостта. Колко са надеждни спрямо старата технология е спорно. Това не е автомобил, в който да се качиш окалян до ушите и да пипаш приборите с мръсни ръце. С всеки по-нов модел, не само на този автомобил, ме обзема носталгия.

Язък за легендарния Дифендър!

"преминаването на самоносеща конструкция вместо рама шаси" - това вече не е здрав и високо проходим автомобил, а обикновен зализан паркетник.

Английска кола, повече Не!

Цените на старите дифендъри започват да се вдигат. Този боклук има 65 компютъра, които да компенсират инженерната неграмотност на конструкторите. Пневматичното окачване даже няма да го коментирам. Това е машина, проектирана от маркетолози и бизнес дивелопъри за ейчари и холистични терапевти. Интересно, какво ще замести класическия дифендър в условията, за които действително е създаден? Не и това НЕЩО!

Нема да си го купим! Тъсим запазен от старите версии. Това е "джип" за наивници.

ама те такива модели имат много защо и този трябва да е такъв, или стоп или да е истинския си

Oberst

То пък щото старият модел е една хубост... Сегашният може да е проектиран от счетоводители, ама старият е проектиран от конструкторите на ГАЗ 66. Шофьорското място е малка отврат, а воланът е изнесен силно встрани от делителната равнина на седалката. Толкова крива и неергономична гавра няма и в съветските камиони, които са царете на професионалните заболявания при шофьорите. Та, какво ще замени англо-циганските таратайки на Тата ли? Каквото отдавна ги е заменило и е на рама по презумпция - пикапите. Едно L200 или хайлукс е несравнимо по-добър избор в момента. Тези дифендъри никога не са били нещо особено във фабричен вид. За да замязат на истински офроудър, трябва здраво афтърмаркет да се вкара в тях - от блокажи до всичко останало.

В голяма грешка си драги! Това, че се продават какви ли не афтърмаркет части за Дифендър не го прави слаб офроудър. Напротив, това е един от малцината джипове, които директно можеш да го вкараш в тежка експлоатация без да го кичиш с джунджурии. А най-ценното на старите модели е, че са като лего! Та даже са като трансформъри!

Oberst

Хайде, появиха се фенбойчетата и сектантите. Тази каруца 90/110 стандартно няма блокировка на задния диференциял, бре, камо ли на предния! Ти изобщо наясно ли си какво значи това, хеле пък за "тежък офроуд"? G класата има стандартно блокировка освен на междиниия и на задния диферениал, също и на предния, т.е. е достатъчно само едно кое да е колело да има сцепление и пак ще хване въртящ момент. Тези дифендръчета окантарят ли се, трябва да слизаш и да буташ нещо под вдигнатите колела. Дифендъра ще го изяде кой да е от разпространените пикапи в стандартна комплектовка. Единственият ми досег с тези цигански коли беше на нов 110, дето струваше маса пари от Мото Пфое и на няма и 20 000 км скапа диска на съединителя, който се сменя с все маховика и естествено се води консуматив и ремонтът не е гаранционен. Дръжте си ги тези надценени Тати и им се прекланяйте в сектантството си. За който разбира все още има японски, австрийски, че и някои американски офроудъри.

Става да отидеш на кафе до Рилския манастир. В краен случай до х. Вихрен, ама след като е минал снегоринът. Последните мохикани - Г класа, ама оная - военната, а не от автосалона, Ланд Крузер 79, Сузуки Джими. Всичко друго - до 1998 година!