Официален дебют за новия Land Rover Defender

Новият Land Rover Defender направи своя дебют по време на изложението във Франкфурт.

Обратно в новината

Коментари - Официален дебют за новия Land Rover Defender | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Става да отидеш на кафе до Рилския манастир. В краен случай до х. Вихрен, ама след като е минал снегоринът. Последните мохикани - Г класа, ама оная - военната, а не от автосалона, Ланд Крузер 79, Сузуки Джими. Всичко друго - до 1998 година!

ама те такива модели имат много защо и този трябва да е такъв, или стоп или да е истинския си

Нема да си го купим! Тъсим запазен от старите версии. Това е "джип" за наивници.

Цените на старите дифендъри започват да се вдигат. Този боклук има 65 компютъра, които да компенсират инженерната неграмотност на конструкторите. Пневматичното окачване даже няма да го коментирам. Това е машина, проектирана от маркетолози и бизнес дивелопъри за ейчари и холистични терапевти. Интересно, какво ще замести класическия дифендър в условията, за които действително е създаден? Не и това НЕЩО!

Oberst

То пък щото старият модел е една хубост... Сегашният може да е проектиран от счетоводители, ама старият е проектиран от конструкторите на ГАЗ 66. Шофьорското място е малка отврат, а воланът е изнесен силно встрани от делителната равнина на седалката. Толкова крива и неергономична гавра няма и в съветските камиони, които са царете на професионалните заболявания при шофьорите. Та, какво ще замени англо-циганските таратайки на Тата ли? Каквото отдавна ги е заменило и е на рама по презумпция - пикапите. Едно L200 или хайлукс е несравнимо по-добър избор в момента. Тези дифендъри никога не са били нещо особено във фабричен вид. За да замязат на истински офроудър, трябва здраво афтърмаркет да се вкара в тях - от блокажи до всичко останало.

В голяма грешка си драги! Това, че се продават какви ли не афтърмаркет части за Дифендър не го прави слаб офроудър. Напротив, това е един от малцината джипове, които директно можеш да го вкараш в тежка експлоатация без да го кичиш с джунджурии. А най-ценното на старите модели е, че са като лего! Та даже са като трансформъри!

Английска кола, повече Не!

Язък за легендарния Дифендър!

"преминаването на самоносеща конструкция вместо рама шаси" - това вече не е здрав и високо проходим автомобил, а обикновен зализан паркетник.

Новите системи подобряват стабилността и проходимостта. Колко са надеждни спрямо старата технология е спорно. Това не е автомобил, в който да се качиш окалян до ушите и да пипаш приборите с мръсни ръце. С всеки по-нов модел, не само на този автомобил, ме обзема носталгия.

И кое му е новото? Дизайна?