Mercedes разкри подробности за новия CLS

Mercedes-Benz публикува няколко снимки на новото четириврато купе CLS.

Обратно в новината

Коментари - Mercedes разкри подробности за новия CLS | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Кой пък го интересува тая скапана марка мерцедес??? Таралясници с дефекти. По-са зле от китайска кола.

Това е вярно. Казвам го след като сам имал 2 коли от тази марка. Никога повече! Барутарници с долнопробно качество тип еднодневка.

Ми като сте балъци да си купувате Мерцедеси ще ревете. Те отдавна не са това, което бяха. Крепат се на стара слава и им се кефят баламурници и комплексари.

То отдавна си го е казал Баш Майстора: "Мерцедеса кола ли е бе..."

Що бе, мене па си ме кефят. Имам автосервис и благодарение на марката имам постоянно работа и нелоши доходи.

Като гледам коментарите, или гроздето е кисело, или опитът е от Е-Klasse в тийнейджърска възраст, "направо като ново, карано от бабичка само до магазина".

Кисело-некисело, долонаписаното са си факти. Мерцедеса се изврати и вече не са нищо повече от конфекция. Постоянни проблеми, ниско качество и аварии, скъпи цени на частите и кофти обслужване. Жалко за тях. От лакомия се превърнаха в псевдо-premium марка. Много хубаво го е казал колегата долу: за баламурници и комплексари.

Извинете, чели ли сте някога сервизните бюлетини на Мерцедес (ако знаете какво е това)? Може да ти настръхне косата. Все едно четеш за Москвич...

селяндурите с два лева в джоба и коли втора ръка (вкл. и тези с два "мерцедеса") изказват мнение на база личния си опит и този на селските им познати :) сега ще се намери и някой друг тиквеник, който ще каже: "да ама на един приятел миерцидеса чисто нов от силвър стар също се развали...недей тиквенико, защото и аз имам прЕатели с чисто нови от силвър стар/балкан стар и никой не се е оплакал от нищо (говорим за коли между 2010 и 2017 нови). аз си мълча защото карам ауди а5 от порше софия запад (пак ново купено 2010) и също нямам нито един дефект...сигурно е случайност, нали тиквеници....избивайте си комплексите другаде или си намерете работа за повече от 1000 лв с цел не да си купите поредния допотопен таралясник а НЕпанелно жилище отвъд пределите на люлин/обеля/надежда....

Айде поредния комплексиран селяндур се изцвъка в защита на каплавите мерцедеси. Абе тротел, има официални международни статистики и данни. Вземи се поинтересувай малко преди да пишеш мозъчни пръдни. Карай си таралясника, халал да ти е и още 5 да си купиш. Докато има балъци, ще има и тарикати. Благодарение на такива цаци като тебе, ония произвеждат въздух под налягане, а ти им пълниш касичката.

мерси за конструктивното мнение, имбецилчо :) ако искаш ела до чепишев в бояна да те черпя едно винце уикенда :) можеш да ми звъннеш на 0893414638. що се отнася до международните статистики - според consumer report (най-голямото в САЩ, ауди е на 1во място по надеждност за 2015/6 пред лексус и порше)..така че нз какво точно се опитва да роди тъпата ти тиква

Абе те и милярди мухи ядат говна- сигурно не са балъци и има защо...

Сигурно е много кофти да се набуташ толкова пари и да се набълбучиш с некачествена кола? Вместо отчаяно да я защитаваш по форумите, смени я. Вземи си японска и се виж в рахат.

Няма смисъл да се обяснява каквото и да било на човек, който пише "милЯрд"...жив и здрав

Като нямаш други смислени аргументи, за правописа ли се хвана?

майсторите на мерцедес доволно потъркват ръце.....

ХАХА не ми се спори с никой от вас, но на нак-добрия ми приятел Авенсиса за 5 години (купен от ТМ ауто на 0км) има сменена скоростна кутия разбито окачване и тракане по таблото като в такси фиат пунто 2000...така че боклуците са навсякъде:) Друг познат с много приятна на външен вид маздичка 2 от 2008 е всяка година в сервиза за нещо и хич не е доволен....всичко са митове и легенди

Демек ЕЖК (една жена казала). Айде холан.

... за след 10-15 години, като нов внос.

И да вярваш и да не вярваш, така е, и аз бях изненадан...В същото време рено клио 2006 на познат не е мръднало след 160хил км експлоатация тръгни-спри в града....стига вярвали на реклами, немско, японско, френско...новата кола е най-хубава

Ми не е. Защото инвестицията в нова кола е най-безмислената и губеща. Виж цената на която и да е нова кола и цената и след 2-3 години. Останалото е проста математика.

нова кола е кола в гаранция...дали е висяла в шоурума и са ти я продали като тестова или си я купил на 6 месеца все е паднала стойността а имаш още 4-5 години без грижи...не говорим за финанси, говорим за техническо състояние...иначе на всеки е ясно че производителите нямат интерес да правят танкове с живот по 50 години...

Здуханите собствениците на Мерцедеси пикаят газ от яд, че са се набутали за тея кокошкарници. Егати преебушката. Дали една торба с пари, а получили еднодневки с китайско качество.

Арончо, отдавна минаха времената, когато някой се впечатлява от минаващ Мерцедес. Вече са най-обикновенни коли, като Кия, Дачия, Фиат и т.н. Това, че Мерцедес се напинят още и се правят на по-велики, се дължи и намира почва само сред заблудените и неосведомени хорица, които си мислят и живеят със стереотипите от едно време. Отделно от това марката и качеството и, се обезцениха с голям порядък и никога няма да бъдат това, което бяха. Мерцедес умря като символ. Сега са просто една марка от многото и като всички останали.

Ти за това ли си взимаш нова кола, за да разчиташ на гаранцията? А и гаранциите са едни, ум да ти зайде. Двигател и ходова част консуматив, гаранция само на купето, евентуално.

взимам за спокойствие :) досега всичките ми нови коли (немски и френски) не са имали нито един проблем докато са били в гаранция...приемете че са достатъчно умни за да знаят как да продават и спрете да плюете безпочвено

след гаранция също....но че няма да издържат 25-30 години като 190 и тн е също ясно...други времена

Егати спокойствието- да ти влезна колата по гаранция за 1-2 месеца в сервиза, след което да ти кажат, че точно това дето се е счупило е консуматив и трябва да си го платиш. Айде нема нужда. А това, че знаят как да продават таралясниците си, не е от умнотия, а по простата причина, че ти налагат условия, които няма как да не приемеш: искаш или искаш. В контекста на това се каза, че именно и Мерцедеса станаха едни от мнoгoто. Но не виждам това защо трябва да ни радва, след като ние клиентите сме от страната на булката. Ако говориш от страната на производителите, ОК, разбирам.

Това, че няма да издържат е ясно, а и не се иска. Аз ще съм доволен ако се държат нормално и през първите 2-3 години. Никoй не може да ме убеди, че е нормално на чисто нов VW-Амарок да ми скъса диференциял на 36000 км и то без черен път. Или Мерцедес S-Класа на 6000км да изгасне на магистралата и да се прибирам с такси.

аз не знам колко пъти трябва да ти кажа, че нито една от новите ми коли НЕ е влизала в сервиза по време на гаранцията (немски и френски - ауди и vw и рено) а и след това (държа ги около 6-7 год)...но на хората, които познавам и на които са им влизали в сервиз (Авенсиса за който пиша по-горе, мазда 2 - за която въпреки непрестанните дефекти всяка година от 2008 поне в първите 4 години докато беше в гаранция и покриваха всичко без пари, както и една Инсигния) та винаги всичко е било точно и не е имало подводни камъни с така любимата ти дума КОНСУМАТИВИ - сменяли са си както скоростна кутия (Авенсис) така и елементи по окачването (Мазда) и датчици (Инсигния)..стига търсил под вола теле, приеми истината

еми аз лично познавам 3-ма души с чисто нови S-клас (2007, 2012, 2015) и никой не е имал никакви проблеми при вече навъртяни около 200,000 км...все пак като караш такава кола трябва да почетеш - пример - тъп провинциален мутрафонгел връща чисто нов s63 в балкан стар понеже не вдигал над 80 - след обследване на компютъра се разбира че дебелака имал високо кръвно (мисля че датчика е на волана) и колата не му позволява да превишава 80 а селянина си мисли че мерцедеса му е дефектен....

Ама ти що се имаш за представителна извадка??? По-горе някой писа за сервизни бюлетини. Те са меродавните, щото те отразяват цялостната ситуация, а и си ги правят самите производители- там няма манипулации и рекламни трикове. Чиста обективност.

Ма ако ще се замеряме с единични примери, ОК. Пак Мерцедес, почти нов, на 2 години и 30000км. Системата за налягане на гумите дава, че гумата е мека. Влиза в авариен режим и се влачиш 10 км до следващата бензиностанция. Помпаш на компресора гумата, ама тя с e в нормата, както е по таблица. Ама проблема си седи. Репатрак до оригинален сервиз на Мерцедес. Равносметка- 2 изгубени дена и 1800 лева за репатрак и смяна на калпав датчик, без да има реален проблем.

еми нз странно ми е хем на мен хем на познатите ми :) може би повечето не знаят как да експлоатират колите си и после друг им е виновен....по-горе някой писа и за consumer report и класацията за 2016 в Америка по надеждност - ауди, порше, лекус...а ако питаш тук капацитетите веднага ще почнат да умуват как ауди били ненадеждни....същото важи и за мерцедес, но в по-малка степен, защото изостанаха от ауди...а по отношение на сервизните бюлетини - тези на лада сигурно са най-чисти поради простата причина, че няма какво да се развали в една щайга....а да пишеш за всичко в най-дребния детайл, включително и за най-дребното скърцане си е черта на немеца, имайки предвид, че години наред общувам с такива...

пътната помощ е безплатна при балкан стар/силвър стар, нз за какви 1800 лв говориш...проблемът си седи защото са преебали датчиците селяндурите които са сменили гумите, затова се сменят в оторизирания дилър а не при бай пешо...аналогичен случай с туарег и от VW и си казаха че това е причината и затова съветват хората да си сменят гумите там (в случай че ползваш едни и същи джанти)

Що реши че колата е купена при балкан стар/силвър стар и ползвам техните услуги??? И да, гумите са сменяни именно в оторизиран сервиз (макар и не балкан стар/силвър), колата е все още в гаранция.

А защо нямаш безплатна пътна помощ като е оторизиран сервиз в бг (има или балкан стар/силвър стар или дарс ауто (бургас) - всичко друго е бай пешо) Няма никакво значение - да тръгна ли да изброявам други случаи като прегряла батерия на хибриден лексус rx400h (сега 450h) и авариране на магистрала тракия на мн близък човек, закупена 2008 от лексус на бул. българия...човека сега кара туарег и за 160,000 км не е имал никакви оплаквания...жив и здрав и спорен ден

ако е от чужбина е дразнещо така е, но ако е от бг само в балкан стар/силвър/дарс се ходи..другаде не..чао

Малко разяснение: Мерцедеси, освен в България / балкан стар/силвър се продават / поддържат и на други места по света.

Абе разбираш ги нещата ти бе, разбрахме :) Поздрави!

Пичове само за ваша информация - имам Ц класа купена 2013 от представителството на Мерцедес в Мюнхен на Арнулфщрасе и имам безплатна пътна помощ за целия ЕС....така че дали си в бг или не е все едно, явно нещо не ти е мн читав бил дилъра или не си догледал...

Браточка, ясно ли ти е, че си се превърнал в зомбиран роб на конгломератите???

Ти остави сега дилара или какво съм гледал, ами кажи защо на почти нова "маркова" кола и е скапан датчика и те оставя в нищото? После кой как се оправил е друга бира.

Случва се с всички коли - френски, японски, немски и знам подобни случаи с коли от всякакви марки (Хонда, Субару, Опел, Мерцедес, Нисан, Пежо). Всичко е бизнес - справка дизелгейт 2015 - американската автоиндустрия беше задушена от VW и понеже не може да се конкурира, като по-силна държава организираха случая с емисиите за да ударят VW с 6 млрд. евро...да не говорим че си имат картелчета и има все повече доказателства че се наговарят коя марка да доминира в съответните сегменти, каква надеждност да гарантира, за колко години и тн...производителите не са фондации за да спонсорират детските ни мечти...