Коментари - Масови самозапалвания на Ecoboost двигатели на Ford | Авто.dir.bg
Коментари
Главите за двигатели " Екобууст" се произвеждат от френската " Монтюпе". Заводите са в Русе, Мексико и Ирландия. Проблемът с качеството идва от това, че текучеството на кадри е голямо, а то е следствие от факта, че французите работят по схемата " Много вожд- малко индианец". Взаимовръзките са толкова сложни, събранията са безкрайни, проблемите- изкуствено създадени или нищожни, че на никого не му остава време за работа и то- качествена!
интересно защо предимно евро-каруците имат такива дефекти. американският форд явно няма нищо общо с европейския. форд поне взимат мерки, докато други евро бангии укриват за дефектите и мамят за емисиите като "простонародния вагон" фолксваген.
Прав си, че американският е различен. Наблегнато е на екстрите, за сметка на двигателя. Американският Фокус след 2012 е с 2.0 литра много стар изпитан двигател. Имаха проблеми с 6 степенната double clutch автоматична скоростна кутия, но моят е с MT75, която е от поне 20 години. С две думи в американският е направен да е по-евтин и той е по-евтин. Нов струва $15К с 2 литра двигател, автоматик.
А публиката загрява ли, че това е най-добрият представител на т. наречения "даунсайзинг", тоест голяма мощност от малък работен обем. Да, но чудеса не са възможни-това форсиране води до понижен ресурс и надеждност на двигателя. Японците, като по-умни го знаят и почти не правят такива двигатели. Фолксваген също имат проблеми с подобни двигатели. Само счетоводителите на еврогейските фирми доскоро потриваха доволно ръце - икономия от 1 цилиндър, по-ниско тегло и т.н. Но сега рекламациите ще им изядат печалбата!
Масови самозапалвания на Ecoboost двигатели на Ford
Ford ще ремонтира безплатно турбодвигателите от серията Еcoboost във Великобритания, след като разследване на ВВС показа масови проблеми с тях.
Обратно в новината