Лъжат ли за мощността Audi, BMW и Porsche?

Интересен експеримент разкрива дали немските автопроизводители не лъжат клиентите си за мощността на своите коли.

Обратно в новината

Коментари - Лъжат ли за мощността Audi, BMW и Porsche? | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Та те за всичко лъжат,нали трябва да ти вземат парите.

Видно от видеата никой не лъже, само на авторите на тази новина им се е видяло, че някой лъже?!

Щука

Англичаните първо да си оправят единиците и тогава да се изказват по темата. Ако тръгнем да изчисляваме параметрите и да ги превръщаме и закръглим коефициентите до първия десетичен знак, до втория и до третия - ще се стигне много бързо до това, откъде идва разликата. А относно теглото - има си норма кога и как се тегли кола, а тук от пистата, директно в гаража.. Какво друго да се очаква?!

това реклама на тунинг ателие ли е?

Много ясно, че БМВ-то. Те винаги са лъжели и на клипа се вижда.

А някой да е уточнил, за коя мощност иде реч? За тази на коляновия вал, или за тази на колелата, че не чух и не видях? Защото без това уточнение май спорът е безпредметен.

и не само за мощността. Особено много лъжат за консумацията на гориво. За емисиите да не говорим.

мощност. Има една такава. На двигателя. "мощност на колянов вал", пълна глупост.

Не лъжат. Просто начина, по който се измерва разхода в Европа, е нереалистичен. Същите модели, на американския пазар, им дават разход с 1-2 л. повече.

"Просто начина, по който се измерва разхода в Европа, е нереалистичен." Нереалистичен начин = лъжа!

Като чета твоето писание се питам от къде знаеш как и кога се теглят колите или само ей така си пишеш. Обикновено най добрите тестови капацитети за автомобили са англичани.

Pesh0

ами някой е лъгал е Порше

Егааа к'вото издребнявате и се забивате в излишни глупотевини , мноо важно че ме метнали с няколко кончета без туй ше хвърча ли кво ше правя с тая кола ае фъоПшТе ноо готени са тея новите коли само да ной да са йофтини като цяло и да горят малко ...ако мой хич да не горят ....абе май като размисля проблемът ми е аз да забогатея а дали ме излъгали порше с 10кончета всьо равно - важното да ми харесва колата и да ми е удобна ...и айде аз вече очаквам въздухомобили като в междузвездни войни и 5елемент щот ся сме като първобитни селски бекове от 18век на кой кончето и каручката нягали повече , мноо важно

Големи капацитети са ингилизите,особено тия тримката от "топ гиър"......та колко автомобилни компании собственост на англичани има в Британия????Не се мъчете,точно 0....понеже са мноооого добри:))))))

цеко, ти циганин ли си?

Еми то Аудито си е лачен фолквагин. Нормално е да лъжат. за разликат в теглото е ясно от къде е. Теглото на колата е празна, без горивото. А и то си тежи. От тези трите М2-ката е за мене колата.

И тя е много различна от това което излиза на колелата. Други основни разлики са трансмисията, куатрото има по големи загуби на мощност. Меренето на стендове е също относително, защото начина на мерене е много различен. И +++++ опще много неща, клип направен да са гледа в тубата, нищо повече!

Мощността на двигателя е една и тя се мери на стенд в завода. Тя е която фигурира и в каталожните данни. Мощността на дино тест, тоест тази която се вижда от клипа се умножава по 1.1ч-1,18 за да получиш мощността която ти дава производителя. Кое не ти е ясно ? Имаш скоростна кутия и диференциал де си гълтат коне. Да не говорим за куатро че тогава сметките са съвсем други,1.25. Аз много често си водя колата на дино тест понеже се състезавам и знам че кога на дино тест ( или казано по просто на колелата) ми изкара 2з5к.с. мощността на мотора ми е 2з5х1.1ч=2ш7к.с Но тази мощност не е всичко. Тя е пикова мощност и много много не се взема под внимание. От там е много важно как ще я разпределиш през скоростната кутия или диференциала така че мотора ти да работи винаги в оборотите около пиковата мощност. Аз например вадя пикова мощност 2з5кс. на 8500 оборота на на 9500 ми е около 218кс а на 6 000 ми е 1ш0 кс изобщо това мощността върви с много работи за да даде желания резултат. Въртящия момент няма да го споменавам ... А пък килограмите как влияят ...

абе, ти на къф език пишеш, че дори с много фантазия почти нищо не разбирам! пък от това което разбирам виждам доста глупости си написал, още в първото изречение! Да знаеш, че" Мощността на двигателя е една" просто не е вярно! например има мощност по DIN и по SAE - и те са различни! Защо ли? Прочети малко тук - таме и ще разбереш, че мощността не е една! И не прекалявай с диното, защото както си писал мощността не е толкова от значение, а по-важно е задкормилното устройство

Ей такива философи как ме кефите! Пиша на български с кирилица но имах неблагоразумието вместо да изпратя поста да натисна кирилизатора на сайта и се получи това говно къде ми замени някои цифри с букви. Кога почнеш да се състезаваш с хора де не са случайни а не улични чофери тогава много ясно ще ти стане че мощността и килограмите в една кола са от на голямо значение както и как е разпределена тази мощност през скоростна кутия и диференциал. Аз никъде не написах че мощността не е важна! Писах че е по важно как е разпределена. А задкормилното устройство е последната дупка на кавала в този спорт, кола като няма си пълен анонимник.

За да ги изкарат по-леки го мерят без всички течности - без двигателно и трансмисионно масло, антифриз, гориво, спирачна течност, течност за чистачки, фреон за климатика, без акумулатор - той си тежи за тия коли доста и т.н.

На прима виста се сещам за няколко, но съм сигурен, че са повече - Бентли, Ролс Ройс, Ягуар, Land Rover - всички до 1 премиум марки, световно признати в своя клас. И тук няма значение, ако някоя от компаниите е продадена (ако визираш Ягуар) защото engineering-а не е Индийски а британски :-) Ама нали сме тука да си чешем езиците, не да вадим факти ..