Коментари - Лъжат ли за мощността Audi, BMW и Porsche? | Авто.dir.bg
Коментари
Видно от видеата никой не лъже, само на авторите на тази новина им се е видяло, че някой лъже?!
Англичаните първо да си оправят единиците и тогава да се изказват по темата. Ако тръгнем да изчисляваме параметрите и да ги превръщаме и закръглим коефициентите до първия десетичен знак, до втория и до третия - ще се стигне много бързо до това, откъде идва разликата. А относно теглото - има си норма кога и как се тегли кола, а тук от пистата, директно в гаража.. Какво друго да се очаква?!
А някой да е уточнил, за коя мощност иде реч? За тази на коляновия вал, или за тази на колелата, че не чух и не видях? Защото без това уточнение май спорът е безпредметен.
и не само за мощността. Особено много лъжат за консумацията на гориво. За емисиите да не говорим.
Не лъжат. Просто начина, по който се измерва разхода в Европа, е нереалистичен. Същите модели, на американския пазар, им дават разход с 1-2 л. повече.
"Просто начина, по който се измерва разхода в Европа, е нереалистичен." Нереалистичен начин = лъжа!
Като чета твоето писание се питам от къде знаеш как и кога се теглят колите или само ей така си пишеш. Обикновено най добрите тестови капацитети за автомобили са англичани.
Егааа к'вото издребнявате и се забивате в излишни глупотевини , мноо важно че ме метнали с няколко кончета без туй ше хвърча ли кво ше правя с тая кола ае фъоПшТе ноо готени са тея новите коли само да ной да са йофтини като цяло и да горят малко ...ако мой хич да не горят ....абе май като размисля проблемът ми е аз да забогатея а дали ме излъгали порше с 10кончета всьо равно - важното да ми харесва колата и да ми е удобна ...и айде аз вече очаквам въздухомобили като в междузвездни войни и 5елемент щот ся сме като първобитни селски бекове от 18век на кой кончето и каручката нягали повече , мноо важно
Големи капацитети са ингилизите,особено тия тримката от "топ гиър"......та колко автомобилни компании собственост на англичани има в Британия????Не се мъчете,точно 0....понеже са мноооого добри:))))))
Еми то Аудито си е лачен фолквагин. Нормално е да лъжат. за разликат в теглото е ясно от къде е. Теглото на колата е празна, без горивото. А и то си тежи. От тези трите М2-ката е за мене колата.
И тя е много различна от това което излиза на колелата. Други основни разлики са трансмисията, куатрото има по големи загуби на мощност. Меренето на стендове е също относително, защото начина на мерене е много различен. И +++++ опще много неща, клип направен да са гледа в тубата, нищо повече!
Мощността на двигателя е една и тя се мери на стенд в завода. Тя е която фигурира и в каталожните данни. Мощността на дино тест, тоест тази която се вижда от клипа се умножава по 1.1ч-1,18 за да получиш мощността която ти дава производителя. Кое не ти е ясно ? Имаш скоростна кутия и диференциал де си гълтат коне. Да не говорим за куатро че тогава сметките са съвсем други,1.25. Аз много често си водя колата на дино тест понеже се състезавам и знам че кога на дино тест ( или казано по просто на колелата) ми изкара 2з5к.с. мощността на мотора ми е 2з5х1.1ч=2ш7к.с Но тази мощност не е всичко. Тя е пикова мощност и много много не се взема под внимание. От там е много важно как ще я разпределиш през скоростната кутия или диференциала така че мотора ти да работи винаги в оборотите около пиковата мощност. Аз например вадя пикова мощност 2з5кс. на 8500 оборота на на 9500 ми е около 218кс а на 6 000 ми е 1ш0 кс изобщо това мощността върви с много работи за да даде желания резултат. Въртящия момент няма да го споменавам ... А пък килограмите как влияят ...
абе, ти на къф език пишеш, че дори с много фантазия почти нищо не разбирам! пък от това което разбирам виждам доста глупости си написал, още в първото изречение! Да знаеш, че" Мощността на двигателя е една" просто не е вярно! например има мощност по DIN и по SAE - и те са различни! Защо ли? Прочети малко тук - таме и ще разбереш, че мощността не е една! И не прекалявай с диното, защото както си писал мощността не е толкова от значение, а по-важно е задкормилното устройство
Ей такива философи как ме кефите! Пиша на български с кирилица но имах неблагоразумието вместо да изпратя поста да натисна кирилизатора на сайта и се получи това говно къде ми замени някои цифри с букви. Кога почнеш да се състезаваш с хора де не са случайни а не улични чофери тогава много ясно ще ти стане че мощността и килограмите в една кола са от на голямо значение както и как е разпределена тази мощност през скоростна кутия и диференциал. Аз никъде не написах че мощността не е важна! Писах че е по важно как е разпределена. А задкормилното устройство е последната дупка на кавала в този спорт, кола като няма си пълен анонимник.
За да ги изкарат по-леки го мерят без всички течности - без двигателно и трансмисионно масло, антифриз, гориво, спирачна течност, течност за чистачки, фреон за климатика, без акумулатор - той си тежи за тия коли доста и т.н.
На прима виста се сещам за няколко, но съм сигурен, че са повече - Бентли, Ролс Ройс, Ягуар, Land Rover - всички до 1 премиум марки, световно признати в своя клас. И тук няма значение, ако някоя от компаниите е продадена (ако визираш Ягуар) защото engineering-а не е Индийски а британски :-) Ама нали сме тука да си чешем езиците, не да вадим факти ..
Лъжат ли за мощността Audi, BMW и Porsche?
Интересен експеримент разкрива дали немските автопроизводители не лъжат клиентите си за мощността на своите коли.
Обратно в новината