Коментари - Лъжат ли за мощността Audi, BMW и Porsche? | Авто.dir.bg
Коментари
Еми то Аудито си е лачен фолквагин. Нормално е да лъжат. за разликат в теглото е ясно от къде е. Теглото на колата е празна, без горивото. А и то си тежи. От тези трите М2-ката е за мене колата.
Егааа к'вото издребнявате и се забивате в излишни глупотевини , мноо важно че ме метнали с няколко кончета без туй ше хвърча ли кво ше правя с тая кола ае фъоПшТе ноо готени са тея новите коли само да ной да са йофтини като цяло и да горят малко ...ако мой хич да не горят ....абе май като размисля проблемът ми е аз да забогатея а дали ме излъгали порше с 10кончета всьо равно - важното да ми харесва колата и да ми е удобна ...и айде аз вече очаквам въздухомобили като в междузвездни войни и 5елемент щот ся сме като първобитни селски бекове от 18век на кой кончето и каручката нягали повече , мноо важно
и не само за мощността. Особено много лъжат за консумацията на гориво. За емисиите да не говорим.
А някой да е уточнил, за коя мощност иде реч? За тази на коляновия вал, или за тази на колелата, че не чух и не видях? Защото без това уточнение май спорът е безпредметен.
мощност. Има една такава. На двигателя. "мощност на колянов вал", пълна глупост.
И тя е много различна от това което излиза на колелата. Други основни разлики са трансмисията, куатрото има по големи загуби на мощност. Меренето на стендове е също относително, защото начина на мерене е много различен. И +++++ опще много неща, клип направен да са гледа в тубата, нищо повече!
Мощността на двигателя е една и тя се мери на стенд в завода. Тя е която фигурира и в каталожните данни. Мощността на дино тест, тоест тази която се вижда от клипа се умножава по 1.1ч-1,18 за да получиш мощността която ти дава производителя. Кое не ти е ясно ? Имаш скоростна кутия и диференциал де си гълтат коне. Да не говорим за куатро че тогава сметките са съвсем други,1.25. Аз много често си водя колата на дино тест понеже се състезавам и знам че кога на дино тест ( или казано по просто на колелата) ми изкара 2з5к.с. мощността на мотора ми е 2з5х1.1ч=2ш7к.с Но тази мощност не е всичко. Тя е пикова мощност и много много не се взема под внимание. От там е много важно как ще я разпределиш през скоростната кутия или диференциала така че мотора ти да работи винаги в оборотите около пиковата мощност. Аз например вадя пикова мощност 2з5кс. на 8500 оборота на на 9500 ми е около 218кс а на 6 000 ми е 1ш0 кс изобщо това мощността върви с много работи за да даде желания резултат. Въртящия момент няма да го споменавам ... А пък килограмите как влияят ...
Англичаните първо да си оправят единиците и тогава да се изказват по темата. Ако тръгнем да изчисляваме параметрите и да ги превръщаме и закръглим коефициентите до първия десетичен знак, до втория и до третия - ще се стигне много бързо до това, откъде идва разликата. А относно теглото - има си норма кога и как се тегли кола, а тук от пистата, директно в гаража.. Какво друго да се очаква?!
Като чета твоето писание се питам от къде знаеш как и кога се теглят колите или само ей така си пишеш. Обикновено най добрите тестови капацитети за автомобили са англичани.
Видно от видеата никой не лъже, само на авторите на тази новина им се е видяло, че някой лъже?!
Лъжат ли за мощността Audi, BMW и Porsche?
Интересен експеримент разкрива дали немските автопроизводители не лъжат клиентите си за мощността на своите коли.
Обратно в новината