Колко ще чакат европейците при поръчка на Tesla Model 3

Европейците, които днес поръчат своя електромобил Tesla Model 3, ще трябва да чакат до 2019 г., за да получат своята кола.

Обратно в новината

Коментари - Колко ще чакат европейците при поръчка на Tesla Model 3 | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

БРЦК

И при комунизма беше така - поръчваш и плащаш и чакаш с години!

И за i8 се чакаше по половин година и на старо вървяха по-скъпо от нови. Сега, като се насити пазара, положението се нормализира. Така ще е и с Model 3.

БРЦК

Tesla е на загуба от 10 години. Ако вземе да фалира всичките балъци ще пият по една студена водица.

Добре всичко е хубаво и харесвам Тесла като автомобили. Обаче още по-впечатляващи са двойните стандарти в медийното пространство и от страна на поддръжниците на западната система. Значи ако беше българско или руско щеше да се плюе о откат как държавата му помагала и колко е нерентабилно и не става за нищо. Механизмът при американците е инвеститорите да наливат пари докато излезе (евентуално) на печалба, но пак някой му налива. Обаче това сега е върхово, визионерско, променя бъдещето и т.н. всички хвалебствия. Просто подхода е един и същ чрез различни методи. Да видим кога ще излезе най-после на печалба и ще надрастне медийния, съответно финансовия балон който е в момента. Капитализацията й била по-голяма от тази на Ford (до скоро), хайде Ford да спре да прави коли, какво става? Готини са Тесла, интересно ми е кога ще се впишат в някаква по-продуктивна конфигурация. Хубаво е че Мъск инвестира в производство и разработки, така може Америка да стъпи на стабилна основа отново. Но това си иска усилията и времето.

Балък си ти и си го знаеш,но специално вашето поколение няма да дочака да гледа тия коли(макар,че вече има няколко тук) и завистта и злобата ви е тази която ви разяжда отвътре и ще ви довърши

БРЦК

Карал съм тесла в Германия, карал съм тесла в Калифорния. Дано и ти големия експерт да си ги виждал поне от далече на живо. Според мен не са изобщо иновативни - даже са непрактични и скъпи. Ама пустия му маркетинг и туземците си мислят ,че един акумулатор и един таблет за табло са върха на сладоледа. Според мен до десетина година теслата ще фалира или ще се преориентира към друг балон за балъци.

БРЦК

Мъск инвестира чуждите пари. Проблема е ,че Тесла са на загуба 10 години и никога не са били на печалба. Проблема е ,че Мъск инвестира парите в мега заводи за литиеви батерии и литиеви находища. Обаче в момента литиевите батерии не са бъдещето. Супер кондензаторите и новите батерии на бащата на литиевите батерии изглеждат много по-добре. Какво ще стане с теслата когато всичките тия инвестиции се сгръмолясат?

БРЦК

Е кога ще се насити пазара? Имат 400 000 предваротелни поръчки, а незнайно след колко време ще могат да правят по 20 000 на месец. Това са поне 2 години. Минимум!

хубаво де. Двоен стандарт. Хайде кажи ми една хубава руска кола. Ми няма - брантайки. Кой им е виновен, че не могат нищо свестно да направят? медиите ли? или сорос? или ЦРУ? Сега ще кажеш, е да ама българите и толкова не правят. Ми да, верно е. Ама парите са си мои и аз решавам за какво да ги харча. И не ща да ги харча за руски брантайки.

Не знам за вас, но при условие че имат 400 000 поръчки, до март 2019 г. им остават едва 20 месеца! Ами вземете разделете тези бройки на месеците и вижте какво количество трябва да започнат да произвеждат регулярно, за да задоволят пазара!!! Това си е чиста реклама на марката и нищо повече, за да може да бъде просто една бутикова марка, която се произвежда само за да се правят поръчки и после когато започнат да ги произвеждат, да изкарат поредния модел и да се започне старата песен на нов глас!

До "аз" във втория коментар, значи някой да е казал че руснаците правят коли? Ти да си видял някаква хубава тяхна кола наскоро? Последната Лада е интересна, но там знаем какво е участието. Смятам че виновни са си самите те. Така им е напавено производсвото... Ако искаш да видиш че все пак биха могли, но не го правят потърси за техния проект за Москвич от '80те години. Супер-иновативен проект за времето си с дизайн копиращ западни и японски модели. Спрян е от някакъв партиен секретар на много висок пост. Така и не вижда бял свят. Оня е казал че трябва да прилича на водеща европейска марка от този период и така изкарват "Алеко". "Гордост" на късния соц-джуган. Всеки може да прецени що за автомобил е. Нищо няма какво да казвам какво правим ние. Ние си затворихме почти всички кадърни производства защото сме най-големите тарикати! За тях повечето българи даже не знаеха че съществуват, защото пак сме много отворени и много знаем винаги. Западната система се опитваме да я приложим тук вече 30 години, нещо пак не се получава. Това не значи автоматично че руската е добра и трябва да се върнем в соц-а. Който иска да се връща! Демокрация е, никой не го спира. Ние да се изкачим в йерархията за доставки на автомобилната индустрия пак е постижение, не да сме доставчик и изпълнител на предимно нискотехнологичните възли и детайли с ниска добавена стойност. Българина е чуждопоклонник, за това не успява.

Излишно е да ти казвам,че си карал тесличката само в съня си а аз успях да покарам в Норвегия миналата година където почти всяка 4-та кола там е тесла....."един акумулатор и един таблет"......ясно е колко отбираш от материята:))))))

Явно си мислиш,че завода е като този край Ловеч а да си чувал изобщо,че имат и в Китай.....гроздето е кисело памперс