Китайската заплаха за Tesla

Китайската компания LeEco, позната и като LeTV има амбицията да отнеме лидерството на Tesla в света на луксозните електромобили.

Обратно в новината

Коментари - Китайската заплаха за Tesla | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

От Китай и lan кабел не трябва да си купува човек :)

много добър дизайн .. Браво ..

Защо не? Тесла са отворили много от патентите си, точно за да стимулират индустрията да тръгне в тази посока. Все пак има известно подценяване към китайците, както имаше и към корейците, а преди това и към японците ... Все пак мисля, че Тесла още дълго ще бъде водач и едва ли точно китайци ще ги изместят. Още повече, че този автомобил е грозен бе ...

От всичко, което Тесла са показали изглежда по-добре...

Типично по китайски - некадърно копиран Model S.

така или иначе всички части се правят в Китай..

От Китай и лан кабел не трябва да си купува човек :)... прав си... затова кабелите... лан кабелите... шъ са от... работилницата в микре...

Това е новина шега - за нормалните бели хора трябва в Европа, Америка, Австралия нищичко да не се произвежда, че да посегнат към жълтурско.

БРЦК

Ел. коли на батерии са вече морално остарели - имат само недостатъци спрямо водородните. Тойота вече пусна серийно модел. Хонда и Мерцедес пускат от 2017. Тесла има хубав дизаин и 'епълски' меркетинг , но ако не се ориентират навреме към водорода ще фалират!

Много ми е интересно как хора които никога дори не са карали ел. кола, се извадиха такива експерти на тази тема. Аз имам ел. кола и не виждам никакви недостатъци. Зарежда се в къщи само за няколко часа, а за по-дълги растояния, има бързо зарядно устройство което пълни батерията за 15 минути. И ако кажеш че в България няма бързи зарядни, тогава ми кажи колко станции за водород има, и колко мислиш че ще струва изграждането им? Ток има навсякъде, а водород не. Водородните коли са още далеч от пазара, докато ел. колите са вече реалност.

ха ха ха аха! СЪБУДИ СЕ!

Всъщност едно добро китайско име като отговор на Тесла би били ... КирКа :)

От де този водород и къде го тъпкат в автомобила?

БРЦК

Като не разбираш къде се навираш ? 1. Водородната кола съшо е ел. кола, само че вместо батерии има водородна клетка. 2. Водородната кола се зарежда за 1 мин и има пробег 600км - тия батерии се зареждат часове и имаш пробег не повече от 300км! 3. Зимата на студено батериите са просто неизполваеми! 4. При положение ,че водорода е най-разпространения елемент на земята , да ми говориш,че няма откъде да си произведеш САМ вкъщи Н2 е дебилизъм. Нужен ти е само ток и вода. 5. За производството на литиевите батерии отиват повече ресурси и се замърсява повече отколкото всеки друг автомобил на бензин! 6. Батериите са скъпи и имат живот средно 5 години (зависи колко често ги зареждаш). След това трябва да си купиш нови. Които струват 70% от колата. Още искаш ли ? Карай си колата със здраве и след 5 години когато над 50% от колите ще бъдат водородни пак ще си говорим!

БРЦК

Производството на Н2 е лесно и евтино. Питай който искаш химик. "тъпкат" го в резервоара. Имаш гугъл - прочети за Тойота Мурай (бъдеще на японски)! Вече се произвежда серийно. 50 000 бройки ще произведът тази година!

Не е редно да с е слагат камери вместо огледала..камерите с е ползват з а нанасяне на тежки недопустими увреждания на огромни региони. .да не с е слагат и контролирани от извънземните скенери вместо доказано безопасни жълти фарове.. Стъкления покрив е опасен за здравето ..

5. За производството на литиевите батерии отиват повече ресурси и се замърсява повече отколкото всеки друг автомобил на бензин! Много важен довод срещу всеки смешник еколог! Същото приказваха и за енергоспестяващите лампи, направиха си парите, после се оказа, че цената да ги рециклираш е повече от икономията. И това е основен принцип: в глобален план е много по екологично да караш подържана 20 годишна кола вместо да смениш четири на 5 години!

"1. Водородната кола съшо е ел. кола, само че вместо батерии има водородна клетка." Аз пък си мислех че водородната кола има ядрен реактор а не електрически мотор. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ "2. Водородната кола се зарежда за 1 мин и има пробег 600км - тия батерии се зареждат часове и имаш пробег не повече от 300км!" Прав си за водородните, зареждат се за 1 минута (нямам опит с това), но не си прав за батериите. В момента бързите зарядни (с 400 волта прав ток) зареждат с 120 киловата (а е възможно да достигнат 350 киловата). Моята кола минава 8 км за киловат/час, но да кажем средно 6 км, значи за 600 км ти трябва батерия от 100 киловат часа. Това означава че с най-бързото зарядно ще се зареди за по-малко от 20 минути. Това дори няма значение защото никога няма да ти се случи да зареждаш батерията от 0%. Това е защото зареждаш вкъщи. Представи си, сутринта ислизаш с пълна батерия, караш цял ден и изминаваш около стотина километра, прибираш се вкъщи, включваш в контакта, и на другата сутрин пак е пълна батерията. Главната разлика между електрическите коли с батерия и всички други коли е че "резервоара" винаги е пълен, а не като бензиновите коли, които караш докато не се изпразни резервоара и чак тогава зареждш. Не можеш да си представиш какво удобство е това. Водородните коли никога няма да можеш да ги зареждаш вкъщи, така че и тези на батерии имат предимство.

"3. Зимата на студено батериите са просто неизполваеми!" И тук не си прав. Вярно е че капацитета пада, но само с 10-15%. Знам го от опит. Това е далеч от неизползваемо. Ако беше така както казваш, тогава в Норвегия нямаше Тесла да са толкова популярни. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ "4. При положение ,че водорода е най-разпространения елемент на земята , да ми говориш,че няма откъде да си произведеш САМ вкъщи Н2 е дебилизъм. Нужен ти е само ток и вода." Знам че е най-разпространения елемент на замята, но в момента няма инфраструктура за разпространяване. А това че всеки ще може сам да си го произвежда в къщи е просто абсурдно. Също така ми кажи колко ток трябва да похарчиш за да произведеш достатъчно водород за 100 км пробег на водородна кола. Аз не съм запознат с процеса но съм сигурен че ти можеш да ме просветиш. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ "5. За производството на литиевите батерии отиват повече ресурси и се замърсява повече отколкото всеки друг автомобил на бензин!" Отново, колко тона виглерод изхвърля процеса за производство на батерии? Бензиновите коли знаем колко горят средно. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ "6. Батериите са скъпи и имат живот средно 5 години (зависи колко често ги зареждаш). След това трябва да си купиш нови. Които струват 70% от колата." Прав си, батериите са скъпи, но цената им пада, в момента е около $200 за киловат час, значи $200 х 60 = $12 000, по-макло от 50% от стоиността на колата. И това е на сегашните цени. Второ, батериите имат гаранция за 8 години, така че до тогава не се знае колко ще струва да ги смениш.

"Още искаш ли ? Карай си колата със здраве и след 5 години когато над 50% от колите ще бъдат водородни пак ще си говорим!" Да, искам още. Всъщност ми е много приятно да си упражнявам българския, за което нямам възможност често. Не ме разбирай погрешно, знам че водородните коли имат предимства, особенно в сравнение с бензиновите, но електрическите на батерия не са морално остарели. Също не съм съгласен че до 5 години 50% от колите ще са на водород. Мисля че срока ще е доста по-дълъг. Но дори и ако приемем 5 години, какво ти пречи до тогава да караш електрическа кола, пък когато водородните са масово разпространени тогава си вземи водородна. Това бих направил аз. За всекидневните нужди, електрическата кола на батерия е пре-достатъчна. За дълги пътувания, си ползвай водородната. И последно, в Калифорния, където живея в момента, почти никой не купува колите, повечето хора ги взимат на лизинг за 3 години. Моя лизинг струва $150 на месец, за 3 години. Това е по-евтино от бензина който харчех с Субару Форестър. След 2 години като изтече, само връщам колата в на Дженерал Моторс и взимам нова. По този начин внушаването на батерията не ми е проблем. Знам че в България нещата стоят по друг начин, но дори и там има потенцял за ел колите на батерия, и при това за много години напред.

Хареса ми младежкият жар и ентусиазъм ,но не може да си правиш водород в домашни условия.

БРЦК

Хич не ти е ясна материята. Изписал си куп глупости по нагоре. Сигурно щото живееш в Калифорния. В момента тия 'мотокари' дето си ги купувате нямат нито 1 предимство пред водороден автомобил. Да , в момента няма изградена инфраструктура за зареждане за водород. Но това МНОГО бързо, евтино и лесно може да се промени. Иначе за Калифорния , Тесла на лизинг не е лоша алтернатива пред бензинова кола. Ако си сам. Те семеен модел нямат.