Китайската заплаха за Tesla

Китайската компания LeEco, позната и като LeTV има амбицията да отнеме лидерството на Tesla в света на луксозните електромобили.

Обратно в новината

Коментари - Китайската заплаха за Tesla | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не е редно да с е слагат камери вместо огледала..камерите с е ползват з а нанасяне на тежки недопустими увреждания на огромни региони. .да не с е слагат и контролирани от извънземните скенери вместо доказано безопасни жълти фарове.. Стъкления покрив е опасен за здравето ..

Всъщност едно добро китайско име като отговор на Тесла би били ... КирКа :)

БРЦК

Ел. коли на батерии са вече морално остарели - имат само недостатъци спрямо водородните. Тойота вече пусна серийно модел. Хонда и Мерцедес пускат от 2017. Тесла има хубав дизаин и 'епълски' меркетинг , но ако не се ориентират навреме към водорода ще фалират!

Много ми е интересно как хора които никога дори не са карали ел. кола, се извадиха такива експерти на тази тема. Аз имам ел. кола и не виждам никакви недостатъци. Зарежда се в къщи само за няколко часа, а за по-дълги растояния, има бързо зарядно устройство което пълни батерията за 15 минути. И ако кажеш че в България няма бързи зарядни, тогава ми кажи колко станции за водород има, и колко мислиш че ще струва изграждането им? Ток има навсякъде, а водород не. Водородните коли са още далеч от пазара, докато ел. колите са вече реалност.

БРЦК

Като не разбираш къде се навираш ? 1. Водородната кола съшо е ел. кола, само че вместо батерии има водородна клетка. 2. Водородната кола се зарежда за 1 мин и има пробег 600км - тия батерии се зареждат часове и имаш пробег не повече от 300км! 3. Зимата на студено батериите са просто неизполваеми! 4. При положение ,че водорода е най-разпространения елемент на земята , да ми говориш,че няма откъде да си произведеш САМ вкъщи Н2 е дебилизъм. Нужен ти е само ток и вода. 5. За производството на литиевите батерии отиват повече ресурси и се замърсява повече отколкото всеки друг автомобил на бензин! 6. Батериите са скъпи и имат живот средно 5 години (зависи колко често ги зареждаш). След това трябва да си купиш нови. Които струват 70% от колата. Още искаш ли ? Карай си колата със здраве и след 5 години когато над 50% от колите ще бъдат водородни пак ще си говорим!

От де този водород и къде го тъпкат в автомобила?

БРЦК

Производството на Н2 е лесно и евтино. Питай който искаш химик. "тъпкат" го в резервоара. Имаш гугъл - прочети за Тойота Мурай (бъдеще на японски)! Вече се произвежда серийно. 50 000 бройки ще произведът тази година!

Това е новина шега - за нормалните бели хора трябва в Европа, Америка, Австралия нищичко да не се произвежда, че да посегнат към жълтурско.

ха ха ха аха! СЪБУДИ СЕ!

От Китай и лан кабел не трябва да си купува човек :)... прав си... затова кабелите... лан кабелите... шъ са от... работилницата в микре...

така или иначе всички части се правят в Китай..

Типично по китайски - некадърно копиран Model S.

Защо не? Тесла са отворили много от патентите си, точно за да стимулират индустрията да тръгне в тази посока. Все пак има известно подценяване към китайците, както имаше и към корейците, а преди това и към японците ... Все пак мисля, че Тесла още дълго ще бъде водач и едва ли точно китайци ще ги изместят. Още повече, че този автомобил е грозен бе ...

От всичко, което Тесла са показали изглежда по-добре...

много добър дизайн .. Браво ..

От Китай и lan кабел не трябва да си купува човек :)