Калашников представи своя звяр на две колела

Още през следващата година в рамките на проекта "Кортеж" ще бъде представен мотоциклета за съпровождане и охрана на президентската лимузина.

Обратно в новината

Коментари - Калашников представи своя звяр на две колела | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

буталата от Трабанче ще стават ли както на старото Иже???? за едно Иже питам....

антимотор.... 300 кила тенекия....

Добър Мотоциклет. Мога само да кажа "Браво".

500кг! Баси грозния трафопост...

Пак рисунки и скици !

Първо: Грозотия... Второ: Руснаците, така не могатда се разделят с тази боксер концепция ,с близо 100 - годишна история ,присъща на БМВ и открадната и присадена на Урал-Днепър.Толкова ли не могат да създадат 2...3..4-цилиндров съвременен двигател ,редови с напречно или надлъжно разположение. Трето: Губи се голяма част от преимуществата на мотоциклета с тази маса,мощност и конструкция...Да е проходим,лек,маневрен и най-вече...ИКОНОМИЧЕН в сравнение с автомобила. Къде ще летиш с 250 км/ч и ще ускоряваш за 3-4 секунди...Ами тези 150 коня за какво са ти и с КОЛКО ще трябва да ги зобаш ? ....Като ,знам руските стандарти за разход на гориво това слонче 10/100 не му мърдат дори при нежно каране. На годинки съм вече, но си падам по моторите...от 16-годишна възраст съм се качил ,но днес предпочитам спокойните , улегнали чопъри за които мисля ,че мощности до 50 к.с. са напълно достатъчни да подържат крейсерски скорости без проблем дори в наклон от 100 км/ч.Всичко над нея ,вече не е удоволствие да караш мотор ,а риск и предизвикателство.А и разхода ,не бива да е повече от 3,5-4 л/100...Днес дори това е постижимо за 4-5 месни автомобили с обща маса от над 1300 кг.

Първо: Грозотия... Второ: Руснаците, така не могатда се разделят с тази боксер концепция ,с близо 100 - годишна история ,присъща на БМВ и открадната и присадена на Урал-Днепър.Толкова ли не могат да създадат 2...3..4-цилиндров съвременен двигател ,редови с напречно или надлъжно разположение. Трето: Губи се голяма част от преимуществата на мотоциклета с тази маса,мощност и конструкция...Да е проходим,лек,маневрен и най-вече...ИКОНОМИЧЕН в сравнение с автомобила. Къде ще летиш с 250 км/ч и ще ускоряваш за 3-4 секунди...Ами тези 150 коня за какво са ти и с КОЛКО ще трябва да ги зобаш ? ....Като ,знам руските стандарти за разход на гориво това слонче 10/100 не му мърдат дори при нежно каране. На годинки съм вече, но си падам по моторите...от 16-годишна възраст съм се качил ,но днес предпочитам спокойните , улегнали чопъри за които мисля ,че мощности до 50 к.с. са напълно достатъчни да подържат крейсерски скорости без проблем дори в наклон от 100 км/ч.Всичко над нея ,вече не е удоволствие да караш мотор ,а риск и предизвикателство.А и разхода ,не бива да е повече от 3,5-4 л/100...Днес дори това е постижимо за 4-5 местни автомобили с обща маса от над 1300 кг.

Porsche ти праща много поздрави, за остарелия двигател.