Коментари - Какво става, ако карате без катализатор? | Авто.dir.bg
Коментари
Ами че тя старата таратайка не струва 1000лв.Как ще и се монтира катализатор за над 100лв
Аз нещо се обърках... Значи на пътя КАТ ще ми мери изгорелите газове.... Ами ако карам на газ? Тогава и без катализатор стойностите ще бъдат в нормата.... за метан да не говорим.... Отделно за да работи читаво газ-анализатора му трябва информация от датчиците по колата (за темретаурата на водата, на маслото, обороти на двигателя и т.н.) дефакто аз трябва да позволя на технически неграмотно лице (все пак говорим за полицай, чиито умения трябва да бъдат съвсем други) да ровичка в OBD слота на колата ми? Как точно ще стане тази работа?? От КАТ осъзнават ли, че ако недай си боже след това нещо с колата ми се случи мога да ги съда за ремонта "Той полицая ровичка нещо там по слотовете и след 3 км колата спря". Ако трябва да влизам в по-... конкретни размисли.. От КАТ имат ли одобрена и валидирана методика за работа с газ-анализаторите? Да се хванеме ли на бас, че нямат! И всичко това после може да се използва в съда.... В интерес на истината има наистина много неизправни автомобили по улиците и гадното е, че те си личат от километри (димните завеси, които оставят стоят с минути след това). Това са автомибилите, които трябва да се спрат.. проблема е че КАТ не може да напише в акта "Колата пуши много".... от там насетне се опитват да правят някакви гимнастики, а това, което трябва да направят всъщност е да засилят контрола върху пунктовете за ГТП...защото не само изгорелите газове са проблем...
Как ще и се монтира катализатор на кола която не е имала от производителя поставен такъв? Това е изменение конструкцията на автомобила което също не е разрешено според ЗДП и заради което трябва също да те спрат от движение маи някои иска да си продава катализаторите просто !
Плочата стара едно и също си върти престанете КАТАЛИЗАТОРИ ТА КАТАЛИЗАТОРИ -говорете за бедността и как да ни превърнете в богати граждани на ЕС, като тези в Норвегия , Швеция, Дания. Тогава и катализаторите ще са си на мястото!!!!
Кой ги направи норвежците, датчаните, шведите, ами държавата бе тъпанари богата държава богати народи. Това не го ли разбирате, значи сте от 80те % и не е възможно да го разберете. Да не би всички в Швеция например, да с мениджъри или собственици на фирми или предприемачи?? Държавите там регулират забогатяването да не е за едни за сметка на други!!!!!
Да ми покажат такова пиково замърсяване, каквото има зимата, но Май или Юни и лично им обещавам да си купя елетромобил.
За теста трябва единствено да ти пъхнат сензора отзад и да метнат един акустичен датчик при двигателя, за да му слуша оборотите. Не си ли ходил на преглед, където мерят газовете? Аз от поне 4 години на друг вид не съм попадал, навсякъде ми ги мерят и са си в норма...
Не те знам къде си ходил на преглед и с какъв газ-анализатор са там, но .... освен обороти на двигателя трябват и температурата на двигателя. По съвременните газ-анализатори (произведени през последните 15 години) задължително имат OBD-2 слот, с който взимат нужната им информация (дори и положение на дроселната клапа и могат сами да управляват оборотите на двигателя, а не ти да натискаш педала), при по-старите модели към газ-анализатора имаше един датчик, който се поставя в картера (през пробната пръчка на маслото) за да мери температурата на маслото. Наскоро ми попадна газ-анализатор българско производство, който имаше и двете опции, но не съм сигурен, че той получи удобрение, понеже имаше някакъв проблем със софтуера. Казано по друг начин тези "7 нови" газ-анализатори, които са получили КАТ са задължително с OBD-2 слот и за да работят коретно трябва да бъдат задължително включени в този слот на колата. Тези слотове са стандартни за всички коли произведени след 1996-та година (а някои модели го имат и от преди това)
За да си подържаш колата технически изправна не трябва да си богат, а трябва да си отговорен. Давам ти пример... Преди няколко дена, стоя и чакам на светофар за ляв завой. Покрай мен профучава с мръсна газ и кански рев натокано БМВ, от което от ауспусите му излизаше цялата Менделеева таблица, барабар с някои неизвестни още елементи, а смърдела и пушилката останаха още поне 1 мин (като ми светна зелено още седеше задимено). Видно е, че "баткото" явно е бил много беден, след като неможе да си подържа колата технически изправна..... Тук въпроса е следния... защо тогава си е купил кола, която не може да подържа??? Гаранция ти давам, че липсата на катализатор и филтър за твърди частици са най-малкия проблем на тази кола, защото дори и да ги има, така както пушеше ще ги задръсти на втората седмица!!!
Какво става, ако карате без катализатор?
Въпросът с катализаторите на колите става все по-актуален на фона на смога, който всекидневно трови софиянци и жителите на по-големите български градове.
Обратно в новината