Коментари - Електромобилите ще станат масови до 2025 г. | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Едва ли ще станат толкова масови дори и след 15 год с настоящата технология на батериите и зареждането им. Ако измислят нещо ново ,и тока да държи наистина 500-600 км и да се зарежда до 10 мин сигурно ще станат. До тогава бензин или дизел. Прехвалената тесла не може да стигне до морето с едно зареждане, с вкл. климатик или отопление при скорост от 140 км/ч. А ако се случи да има тапа по магистралата и да чакате на климатик или отопление, край. Викайте пътна помощ директно. За града става, при положение че имате гараж да я зареждаш нощем и да не ти е основна кола. Това не става за единствен семеен автомобил. Има един форум екарс.бг , вижте там реални данниза пробег от собственици на електрички и си направете изводите. Да не говорим че всичките които са на ток, вътре е толкова спартанско че няма накъде.

Нема да стане !

Абе що не питаш норвежците по въпроса? Гледаш от камбанарията на Бай Ганьо. В момента Порше са силно притеснение 'щото потенциалните клиенти на Панамера в САЩ масово се ориентирали към Тесла. Която между другото с включен климатик при 120 км/ч изминава над 450 км. А технологията за над 600 км и за 10 минути зареждане вече е налице. Но на мен не би ми било проблем да спирам за 30-тина минути на всеки 250-300 км за чаша кафе, например.

Ти ли реши че Порше са силно притеснени или някъде си чел мнение на някой пишман журналист. Няма как да са притеснени защото Порше е на космически години напред спрямо пластмасовата тесла. Да не говорим че и таргет групата на Порше е коренно различна. Да сравняваш новата панамера с теслата е меко казано смешнно. Още много много дълго време пазара на автомобили ще бъде доминиран от големите играчи в него. И недей да се изказваш за гането, защото в България има достатъчно способни и платежоспособни хора, които вече са карали или карат автомобили за които други четат в нета Кажи ми: - какво се случва при инцидент на магистралата, зимно време, /някъде около -8 градуса, / включено парно в колата и стоене на място около 20-30-40 мин. докато дойде кран да махне авариралия тир.? или аналогичната ситуация лятото, печеш се в собствен сос, защото тока може и да свърши .....Мълчитге като комунисти на разпит защото знаете какъв е резултата, а пък е срам да викаш репатрака да те вози до първия контакт, където ще пиеш дълго дълго кафенце. собственици на тесла в България споделят че Варна-Бургас едва им стига батерията.наклона яде тока жестоко. - кажи ми кой сервизира теслата , или тя е толкова велика че просто ако се счупи отива брак. те от такъв добър маркетинг мъск продава колите на шаранчетата

Аз не мисля че технологиите са достатъчно развити електричките да заменят напълно автомобилите с ДВГ, но вече има хибриди които са много икономични, които са много конкурентни. Не може да се спре времето и прогреса, но до пълното преминаване на електрички, или водородни автомобили ще минат поне още 20 години. Както и да е, духът вече е пуснат от бутилката!

Първо Теслата по нищо не отстъпва на Панамерата. Второ - Защо ли норвежците не се притесняват за нещата, за които говориш ти? Към момента в Норвегия се движат над 15 000 тесли и не съм чел някой да се е оплакал. В статията не се говори за масовост на електромобили в България, а в света. То сигурно България ще е една от последните държави в които ще се внедрят и автопилотираните автомобили - просто защото няма софтуеър, който да предвиди джигитите на пътя, а и пътната маркировка е кът. България е и една от държавите, в която след 10-тина години цяла Европа ще изхвърли дизеларките - очаквам след 5-6 години, сега закупен дизелов пасат, например да може да се закупи за 4-5000 лева. Просто защото ще сме набъкани от автомобили, които на запад е забранено да се движат по улиците на големите градове.

Да очакваме значи по твойта логика и международния транспорт с тирове да забранят..... А за новата панамера недей да се изказваш неподготвен..., още повече да сравняваш теслата с нея. В момента предстои излизане някъде септември на новото а8, естествено и с дизелова моторизация. следващата година ще излиза бмв 7 с фейслифт на сегашното , отното с брутален дизел, мерцедес вече имат официална ценова листа на новата ес класа с фейслифт с нови дизлелови двигатели. порше вече продават от няколко месеца новата панамера комби с дизелов двигател. За бензиновите им братя както и по-малките им класове на цитираните марки няма смисъл да ти говоря. цитираните автомобили ще имат нови модели чак след едно 7-8 год. жизнен цикъл. в момента си разработват моделите които ще се пускат в продажба някъде след 7-8 год.и никой не мисли да бяга от дизел или бензин. Цитираните коли дори в базовата си версия са на светлинни години от теслата. тя дори не може да се сравнява и с по-бюджетните им модели. за автопилотите още много много време, така както и за електричките. ама карайте си ги. но не ни вменявайте глупости.

Говориш като човек формиращ мнението си изцяло от АутоБилд. Би ли ми обяснил по кое точно теслата отстъпва на порше, бмв или мерцедес - материали, технологии, сигурност, безопасност, краш тестове, софтуеър. комфорт. По повечето неща Тесла ги води. Единствено дизеловия им двигател издиша :) А, да бе! Те пък дори нямат и модел на дизел. То едно време така са гледали на автомобилите и почитателите на каретите с конски впрягове. А между другото Волво вече официално заяви ,че престава да разработва дизелови двигатели. И сега да не вземеш да ми обясняваш колко назад за волво спрамо ауди, например, че смях ще ме напуши. Вече няколко големи градове в Европа планират да забранят достъпа на дизелови автомобили до центъра. Тенденцията е в тая насока. Единствено силните лобита на мощните автомобилостроители може да забавят процеса на тотална забрана за движение на дизеларки. Ако големите компании бяха вложили 1/10 от парите дадени за разработване на дизлови двигатели за развитие на електомобили сега пробега им с едно зареждане щеше да е сигурно 2000 километра. Но има време и това ще стане, стига петролното лоби да не се намеси решително. Относно тировете - те не се допускат в големите градове на Европа и ги спират по периферията.

от къде ?!? Като до 2025 ще е спрял напълно АЕЦ, а нищо ново не се строи?

Карам хибрид. Преди да го купя се рових много по форумите. Всичко беше много противоречиво. В един момент си казах: "Искам я тази кола и ще ги прежаля тези 50 хил.лв.". Сега мога да кажа, че голяма част от пишещите по темата не са и помирисвали хибрид. Това си е моята кола и съм доволен, че ги прежалих 50-те хиляди. Но според мен далечната перспектива е във водородните клетки, а не в електрическите автомобили.

Виж сега : Ауто билд не чета отдавна защото ми е писнало фау ве да е най най най. От това че плануват забрани за дизел в градовете до момента в който се осъществи ще мине още много много време. И няма как фирма която съществува от няколко години да има опита и знанията на производителите с история. Теслата за Щатите става, там претенции за интериор екстри и глезотии кой знае колко нямат. Но както и да е. Наистина в далечно бъдеще колите ще се задвижват не от бензин и дизел, но едва от варианта такъв какъвто е в теслата. За мен теслата е играчка за хора които имат поне още една кола в гаража. А за цена от около 200 Хил.нова , има доста по-добри играчки. Всеки си има мнение, харесвай си я, купи си я, може и да я имаш вече, карай си я ако е така със здраве.

Значи ... остават ми още десетина години, в които да се порадвам на 8-10-12 цилиндрови машини. А После - на тролея:( Карал съм някои от актуалните в момента електрички и хибриди ... еми не е същото, ще прощават феновете, ама ако тези машини не ги подобрят в посока да ги чувстваме все едно караме кола с ДВГ, ще бъде жалко за автомобилната индустрия и тъжно за автомобилните фенове.

При условие че в света се движат около 1,2 милиарда автомобила, 70-80 милиона определено не са масовост. Всеки може да сметне колко малък % ще бъдат, така че да се говори за масовост е малко пресилено.

Шефът на Роснефт е 'скептичен'..

караш хибрид, ама той кво общо има с Тесла?!?

Всичко е много хубаво и перспективно очевидно , защото е по тихо и по екологично , но не е еднозначно - например за България където произвежданата електроенергия на Ковачки е от ТЕЦ ове , не виждам смисъла.Освен това Замърсеният в БГ въздух влияе във световен мащаб и съответно ще последват глоби.Не знам какво прави нашето министерство по опазване на околната среда по въпроса със " американските " ТЕЦове ?

И като тръгнеш за 1000 км, ще седиш още 5 часа по кафетата. Явно не си пътувал много на дълго.

деер

Познавам точно 4 души , които си купиха хибридите на тойота и използвайки техните впечатления, не отделят по-малко вредни емисии, в сравнение със съответните модели с ДВГ. Предполагам,че тойота са произвели 4 некачествени хибрида и те са се паднали на моите познати....

Като ви слуша човек ще каже, че винаги карате с пълен резервоар и никога не сте виждали да ви светне лампата за горивото. Примера с чакане в сериозно задръстване или катастрофа го гледаме всяка зима, десетки коли остават по пътищата заради свършило гориво. В крайна сметка пробега се определя от планировката на водача, а не толкова от капацитета на колата.

Кой е казал, че трябва да зареждаш с ток-а на Ковачки? Хората, които имат пари за електромобили ще си вземат и новите ефективни соларни панели, които генерират ток дори и когато е облачно. Закачаш си ги на гаража и си зареждаш автомобила.

БРЦК

Ако ти свърши горивото насред пътя - взимаш тубата и си наливаш. С Теслата ще трябва да викаш трактор.

БРЦК

Засега 'Теслите' нямат бъдеще. Бъдещето е във видородните коли с горивна клетка. Те също са 'електрически'. Обаче се 'зареждат' за 1 мин на 100% и имат приличен пробег. Другото , което не го пише по рекламите на теслата е ,че те всъщност не са изобщо ЕКО! Производството на батерии е едно от най мръсните в света. За производството и експлоатацията на 1 Тесла се замърсява много повече от производството и експлоатацията на един среден дизелов автомобил !!! Тесла е един пирамидален балон за балъци - никога досега не са били на печалба!

Само дето Водородната кола също има батерия, и имаш бомба в резервоара си. А за ГСМа батерията не ели мръсна ??

Само дето Водородната кола също има батерия, и имаш бомба в резервоара си. А за ГСМа батерията не ели мръсна ??

Човека не претендира гсм да е еко. човека ви казва че теслата е надут маркетингов балон. в този си вид и с тази технология ня съхрание на заряда и зареждането на батериите не само тесла но и всички останали подобни коли за меки китки нямат бъдеще !!!!!!

Преди 10 години само, пазара на телефони (неща със софтуер и батерия) се доминираше от Nokia и Sony Ericson. Къде са сега. Там ще са и прехвалените премиум марки, най-много след 10 години още. Защото новите автомобили са софтуер и батерии основно.

Много се съмнявам да си доближавал електрическа кола, камо ли да си карал. Имам Електрическа кола и мога да ти кажа, че е в пъти по-добре от ДВГ. И въртящ момент (ускорени) и мощност без забележки. Просто няма място за сравнение. Нещо си се объркАл.

БРЦК

Има батерия, ама не е литиева и е с малък капацитет - 100 или 200 пъти по малка от Теслата. Може да е и суперкондензатор. Целта на тази батерия е да обира пиковете и да служи за буфер. И нямаш никаква бомба - водорода е натъпкан в грефен и е напълно безопасен. Вече има второ поколение водородни Тойоти и Хюндай-и, Мерцедес също започна серийно ГЛА. В Германия пуснаха дори влакове на водород!