Коментари - Електромобилите ще станат масови до 2025 г. | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Преди 10 години само, пазара на телефони (неща със софтуер и батерия) се доминираше от Nokia и Sony Ericson. Къде са сега. Там ще са и прехвалените премиум марки, най-много след 10 години още. Защото новите автомобили са софтуер и батерии основно.

БРЦК

Засега 'Теслите' нямат бъдеще. Бъдещето е във видородните коли с горивна клетка. Те също са 'електрически'. Обаче се 'зареждат' за 1 мин на 100% и имат приличен пробег. Другото , което не го пише по рекламите на теслата е ,че те всъщност не са изобщо ЕКО! Производството на батерии е едно от най мръсните в света. За производството и експлоатацията на 1 Тесла се замърсява много повече от производството и експлоатацията на един среден дизелов автомобил !!! Тесла е един пирамидален балон за балъци - никога досега не са били на печалба!

Само дето Водородната кола също има батерия, и имаш бомба в резервоара си. А за ГСМа батерията не ели мръсна ??

Човека не претендира гсм да е еко. човека ви казва че теслата е надут маркетингов балон. в този си вид и с тази технология ня съхрание на заряда и зареждането на батериите не само тесла но и всички останали подобни коли за меки китки нямат бъдеще !!!!!!

БРЦК

Има батерия, ама не е литиева и е с малък капацитет - 100 или 200 пъти по малка от Теслата. Може да е и суперкондензатор. Целта на тази батерия е да обира пиковете и да служи за буфер. И нямаш никаква бомба - водорода е натъпкан в грефен и е напълно безопасен. Вече има второ поколение водородни Тойоти и Хюндай-и, Мерцедес също започна серийно ГЛА. В Германия пуснаха дори влакове на водород!

Само дето Водородната кола също има батерия, и имаш бомба в резервоара си. А за ГСМа батерията не ели мръсна ??

Като ви слуша човек ще каже, че винаги карате с пълен резервоар и никога не сте виждали да ви светне лампата за горивото. Примера с чакане в сериозно задръстване или катастрофа го гледаме всяка зима, десетки коли остават по пътищата заради свършило гориво. В крайна сметка пробега се определя от планировката на водача, а не толкова от капацитета на колата.

БРЦК

Ако ти свърши горивото насред пътя - взимаш тубата и си наливаш. С Теслата ще трябва да викаш трактор.

Всичко е много хубаво и перспективно очевидно , защото е по тихо и по екологично , но не е еднозначно - например за България където произвежданата електроенергия на Ковачки е от ТЕЦ ове , не виждам смисъла.Освен това Замърсеният в БГ въздух влияе във световен мащаб и съответно ще последват глоби.Не знам какво прави нашето министерство по опазване на околната среда по въпроса със " американските " ТЕЦове ?

Кой е казал, че трябва да зареждаш с ток-а на Ковачки? Хората, които имат пари за електромобили ще си вземат и новите ефективни соларни панели, които генерират ток дори и когато е облачно. Закачаш си ги на гаража и си зареждаш автомобила.

Шефът на Роснефт е 'скептичен'..

При условие че в света се движат около 1,2 милиарда автомобила, 70-80 милиона определено не са масовост. Всеки може да сметне колко малък % ще бъдат, така че да се говори за масовост е малко пресилено.

Значи ... остават ми още десетина години, в които да се порадвам на 8-10-12 цилиндрови машини. А После - на тролея:( Карал съм някои от актуалните в момента електрички и хибриди ... еми не е същото, ще прощават феновете, ама ако тези машини не ги подобрят в посока да ги чувстваме все едно караме кола с ДВГ, ще бъде жалко за автомобилната индустрия и тъжно за автомобилните фенове.

Много се съмнявам да си доближавал електрическа кола, камо ли да си карал. Имам Електрическа кола и мога да ти кажа, че е в пъти по-добре от ДВГ. И въртящ момент (ускорени) и мощност без забележки. Просто няма място за сравнение. Нещо си се объркАл.

Карам хибрид. Преди да го купя се рових много по форумите. Всичко беше много противоречиво. В един момент си казах: "Искам я тази кола и ще ги прежаля тези 50 хил.лв.". Сега мога да кажа, че голяма част от пишещите по темата не са и помирисвали хибрид. Това си е моята кола и съм доволен, че ги прежалих 50-те хиляди. Но според мен далечната перспектива е във водородните клетки, а не в електрическите автомобили.

караш хибрид, ама той кво общо има с Тесла?!?

деер

Познавам точно 4 души , които си купиха хибридите на тойота и използвайки техните впечатления, не отделят по-малко вредни емисии, в сравнение със съответните модели с ДВГ. Предполагам,че тойота са произвели 4 некачествени хибрида и те са се паднали на моите познати....

от къде ?!? Като до 2025 ще е спрял напълно АЕЦ, а нищо ново не се строи?

Аз не мисля че технологиите са достатъчно развити електричките да заменят напълно автомобилите с ДВГ, но вече има хибриди които са много икономични, които са много конкурентни. Не може да се спре времето и прогреса, но до пълното преминаване на електрички, или водородни автомобили ще минат поне още 20 години. Както и да е, духът вече е пуснат от бутилката!

Нема да стане !

Едва ли ще станат толкова масови дори и след 15 год с настоящата технология на батериите и зареждането им. Ако измислят нещо ново ,и тока да държи наистина 500-600 км и да се зарежда до 10 мин сигурно ще станат. До тогава бензин или дизел. Прехвалената тесла не може да стигне до морето с едно зареждане, с вкл. климатик или отопление при скорост от 140 км/ч. А ако се случи да има тапа по магистралата и да чакате на климатик или отопление, край. Викайте пътна помощ директно. За града става, при положение че имате гараж да я зареждаш нощем и да не ти е основна кола. Това не става за единствен семеен автомобил. Има един форум екарс.бг , вижте там реални данниза пробег от собственици на електрички и си направете изводите. Да не говорим че всичките които са на ток, вътре е толкова спартанско че няма накъде.

Абе що не питаш норвежците по въпроса? Гледаш от камбанарията на Бай Ганьо. В момента Порше са силно притеснение 'щото потенциалните клиенти на Панамера в САЩ масово се ориентирали към Тесла. Която между другото с включен климатик при 120 км/ч изминава над 450 км. А технологията за над 600 км и за 10 минути зареждане вече е налице. Но на мен не би ми било проблем да спирам за 30-тина минути на всеки 250-300 км за чаша кафе, например.

Ти ли реши че Порше са силно притеснени или някъде си чел мнение на някой пишман журналист. Няма как да са притеснени защото Порше е на космически години напред спрямо пластмасовата тесла. Да не говорим че и таргет групата на Порше е коренно различна. Да сравняваш новата панамера с теслата е меко казано смешнно. Още много много дълго време пазара на автомобили ще бъде доминиран от големите играчи в него. И недей да се изказваш за гането, защото в България има достатъчно способни и платежоспособни хора, които вече са карали или карат автомобили за които други четат в нета Кажи ми: - какво се случва при инцидент на магистралата, зимно време, /някъде около -8 градуса, / включено парно в колата и стоене на място около 20-30-40 мин. докато дойде кран да махне авариралия тир.? или аналогичната ситуация лятото, печеш се в собствен сос, защото тока може и да свърши .....Мълчитге като комунисти на разпит защото знаете какъв е резултата, а пък е срам да викаш репатрака да те вози до първия контакт, където ще пиеш дълго дълго кафенце. собственици на тесла в България споделят че Варна-Бургас едва им стига батерията.наклона яде тока жестоко. - кажи ми кой сервизира теслата , или тя е толкова велика че просто ако се счупи отива брак. те от такъв добър маркетинг мъск продава колите на шаранчетата

И като тръгнеш за 1000 км, ще седиш още 5 часа по кафетата. Явно не си пътувал много на дълго.