Дискриминация към собствениците на дизели в Белгия

Собствениците на дизелови автомобили в Белгия са изправени пред все повече изпитания=

Обратно в новината

Коментари - Дискриминация към собствениците на дизели в Белгия | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Кога ще се случи това и в България?

Toва означава, че до 2-3 години и в БГ ще започнат такива ограничения. Не знам защо обаче защо в новите правила за данък автомобил не се предвиждат облекчения за автомобили работещи на газ. Всеизвестно е че газовите почти не отделят въглеводородни емисии. Всъщност май приятелството на ББ и Златев определя държавната политика по въпроса.

Публикувано във факти.бг: Не мога да си обясня как пълни илитерати се опитват да налагат своите "компетентни" мнения. Аз съм инженер по ДВГ и само мога да ви дам съвет - карайте на пропан-бутан. Топлинното му число е с около 8 по-малко от това на бензина, но това се компенсира с малко обогатяване на сместа при настройка на газовата уредба. Не слушайте мнения на шофьори ползващи газови уредби от 80-те години. Днешните газови уредби не дават никакви проблеми и не изискват никаква поддръжка. При днешните цени карането на пропан-бутан е два пъти по-евтино и газовата уредба се изплаща до 1 година.

"собствениците на стари дизели бяха посъветвани да побързат да продадат колите си в Източна Европа" - ТОЕСТ ЗАПАДЪТ НИ ВЪЗПРИЕМА КАТО ЗАДНИЯ ДВОР НА ЕВРОПА. А вие ми говорете че ЕС бил равноправен съюз! хахахаха

Браво не ги е срам. Двойните стандарти винаги ще си останат двойни, заради силно егоистичната и примитивна природа на западняците. Затова да ги изпреварим и тотално да забраним влизането на дизелови автомобили в България.

Май не правиш разлика между право да направиш нещо, и задължително да го направиш. Ще ги продадат ако има търсене. Толкова ясно си и е капацитета на комунистическата ти чутура.

Толкова явно си и е капацитета на комунистическата ти чутура.

вземаш си електромобил и си спокоен. Рено Зое, Нисан Лийф много добри градски коли. Масово авто марки ще започнат да пускат само електромобили и хибриди през следващите 2-3 години. Това е БЪДЕЩЕТО!

Купувам ML, давам 300 евро. Ако искате.

Каквото и да ви говорят да знаете че става дума за пари, а в случая за много пари. От година, или малко повече ни се набива в главите колко лош е дизела. Сега навлизаме във втория етап. Забрани за движение, скъпа нафта, висок данък. Е когато всички около теб те сочат с пръст колко си лош, и как тровиш въздуха на децата им няма как да се защитаваш успешно. Примиряваш се и купуваш нова кола. Бензинова. Така няколко десетки милиона коли ще бъдат сменени предсрочно, преди да е изчерпан ресурса им. Това са много, ама страшно много парички за автомобилните производители. Бензиджиите сега викат ура, но да сме живи и здрави ще видите как само след пет, шест години ще започват да ни заливат с информация колко вреден е бензиновия двигател, и как той трови въздуха на децата ни. Отново няколко десетки милиона коли ще бъдат извадени от пътищата преди да им е изтекъл ресурса. Отново няколко милиона вече електрически, коли ще бъдат купени предсрочно. По-младите от нас ще доживеят и времето когато и ел. колите ще бъдат обявени за не екологични защото ползват ток при добиването на който се отделят много вредни емисии. И отново десетки милиони коли ще трябва да бъдат сменени предсрочно. Най - вероятно с водородни. Не напразно още от сега най-големите автомобилни компании хвърлят луди пари за разработката на горивните клетки. Какво ще дойде след водородните автомобили не мога да гадая, но съм сигурен че и те ще бъдат нарочени за вредни, и заменени с нещо ново. Важното е да паричния поток да не спира. Богатите да стават по-богати, а масата... Ами тя масата се манипулира много по-лесно отколкото отделния човек. Парадокс, но факт.

Нерде Хамбург, нерде Брюксел, нерде на Стоенчо Гогов прогимназиалното образование...

Вчера четох въпросния документ за Брюксел. Не важи за олдатймери или автомобили над 30 години. Интересно наште като копират ограниченията, как ще интерпретират това ;)

До известна степен сте прав, но... както пише - става въпрос за старите дизели (преди 1997). Искате да кажете, че кола на 21 години не си е изчерпала ресурса?!

Има апаратура, която да проверява отработените газове... и това не зависи от ЕГН-то на МПС-то