Дискриминация към собствениците на дизели в Белгия

Собствениците на дизелови автомобили в Белгия са изправени пред все повече изпитания=

Обратно в новината

Коментари - Дискриминация към собствениците на дизели в Белгия | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Вчера четох въпросния документ за Брюксел. Не важи за олдатймери или автомобили над 30 години. Интересно наште като копират ограниченията, как ще интерпретират това ;)

Нерде Хамбург, нерде Брюксел, нерде на Стоенчо Гогов прогимназиалното образование...

Каквото и да ви говорят да знаете че става дума за пари, а в случая за много пари. От година, или малко повече ни се набива в главите колко лош е дизела. Сега навлизаме във втория етап. Забрани за движение, скъпа нафта, висок данък. Е когато всички около теб те сочат с пръст колко си лош, и как тровиш въздуха на децата им няма как да се защитаваш успешно. Примиряваш се и купуваш нова кола. Бензинова. Така няколко десетки милиона коли ще бъдат сменени предсрочно, преди да е изчерпан ресурса им. Това са много, ама страшно много парички за автомобилните производители. Бензиджиите сега викат ура, но да сме живи и здрави ще видите как само след пет, шест години ще започват да ни заливат с информация колко вреден е бензиновия двигател, и как той трови въздуха на децата ни. Отново няколко десетки милиона коли ще бъдат извадени от пътищата преди да им е изтекъл ресурса. Отново няколко милиона вече електрически, коли ще бъдат купени предсрочно. По-младите от нас ще доживеят и времето когато и ел. колите ще бъдат обявени за не екологични защото ползват ток при добиването на който се отделят много вредни емисии. И отново десетки милиони коли ще трябва да бъдат сменени предсрочно. Най - вероятно с водородни. Не напразно още от сега най-големите автомобилни компании хвърлят луди пари за разработката на горивните клетки. Какво ще дойде след водородните автомобили не мога да гадая, но съм сигурен че и те ще бъдат нарочени за вредни, и заменени с нещо ново. Важното е да паричния поток да не спира. Богатите да стават по-богати, а масата... Ами тя масата се манипулира много по-лесно отколкото отделния човек. Парадокс, но факт.

До известна степен сте прав, но... както пише - става въпрос за старите дизели (преди 1997). Искате да кажете, че кола на 21 години не си е изчерпала ресурса?!

Има апаратура, която да проверява отработените газове... и това не зависи от ЕГН-то на МПС-то

Купувам ML, давам 300 евро. Ако искате.

вземаш си електромобил и си спокоен. Рено Зое, Нисан Лийф много добри градски коли. Масово авто марки ще започнат да пускат само електромобили и хибриди през следващите 2-3 години. Това е БЪДЕЩЕТО!

Браво не ги е срам. Двойните стандарти винаги ще си останат двойни, заради силно егоистичната и примитивна природа на западняците. Затова да ги изпреварим и тотално да забраним влизането на дизелови автомобили в България.

"собствениците на стари дизели бяха посъветвани да побързат да продадат колите си в Източна Европа" - ТОЕСТ ЗАПАДЪТ НИ ВЪЗПРИЕМА КАТО ЗАДНИЯ ДВОР НА ЕВРОПА. А вие ми говорете че ЕС бил равноправен съюз! хахахаха

Май не правиш разлика между право да направиш нещо, и задължително да го направиш. Ще ги продадат ако има търсене. Толкова ясно си и е капацитета на комунистическата ти чутура.

Толкова явно си и е капацитета на комунистическата ти чутура.

Публикувано във факти.бг: Не мога да си обясня как пълни илитерати се опитват да налагат своите "компетентни" мнения. Аз съм инженер по ДВГ и само мога да ви дам съвет - карайте на пропан-бутан. Топлинното му число е с около 8 по-малко от това на бензина, но това се компенсира с малко обогатяване на сместа при настройка на газовата уредба. Не слушайте мнения на шофьори ползващи газови уредби от 80-те години. Днешните газови уредби не дават никакви проблеми и не изискват никаква поддръжка. При днешните цени карането на пропан-бутан е два пъти по-евтино и газовата уредба се изплаща до 1 година.

Toва означава, че до 2-3 години и в БГ ще започнат такива ограничения. Не знам защо обаче защо в новите правила за данък автомобил не се предвиждат облекчения за автомобили работещи на газ. Всеизвестно е че газовите почти не отделят въглеводородни емисии. Всъщност май приятелството на ББ и Златев определя държавната политика по въпроса.

Кога ще се случи това и в България?