Dacia: Безсмислената технология само обърква хората

Dacia стартира "кръстоносен поход" срещу безсмислената технология, която само усложнява живота на хората.

Обратно в новината

Коментари - Dacia: Безсмислената технология само обърква хората | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

CD плеъра вече отдавна е безсмислена технология.

Тия които имат мозък само да пазят равновесие им е трудно явно а и от каруца да се качиш на такава кола си трябва обучение

Що не вземат да премахнат пяната от бирата? Да не се напъваме да мислим за какво я има.

Съгласен съм, особенно технологиите приложени в Дачия тотално объркват всеки.

"Няма технологии - няма проблем!" Как ще имате проблеми с музиката, като не сме ви сложили такава, а? Ваши: Дачия

плюят по технологиите ама що не си правят прозорците да се свалят със ръчка????

за теб само CD ли е източник на музика?!? В коя нормална нова кола се слага такова?!? И са много прави за излишните екстри....като започнеш да караш нови коли ще ги усетиш. Оляха се с глупости, а махнаха удобни стари екстри . И не говоря конкретно за Дачия-просто те казват една истина.

Това електромотора дето сваля стъклото, ще да е няква супер-дупер върхова технология.

Технологията е направена за главочи като тебе, които не могат да различат кога вали дъжд, за да си пуснат чистачките или не знаят кога е тъмно за да си пуснат фаровете. Лошото е, че не винаги сработва когато трябва.

За това питайте Дачия - те предлагат CD като платена опция. Хората от Дачия се мъчат да обърнат ниското оборудване на автомобилите си в предимство. Няма нов модел автомобил, дошъл в България, който да не съм карала, преди да започнат продажбите. Да ми дадете пример за излишна екстра?

Датчиците за налягането на гумите. Липсата при някои модели на скала за температурата, заменена само с лампа, когато прегрee мотора. Датчици за автоматично спиране при препятcтвия и още много други, ма нямам време да пиша.

Разлика в налягането на гумите от 2.5 на 2.0 дава 15% по-висок разход на гориво.

Прасетата имат по-малко проблеми с технологиите от поданниците .

Прасетата имат по-малко проблеми с технологиите от поданниците .

Старт-стоп е безумна екстра . Знам, че сега ще ми наговориш глупости за екология и подобни. Но реално няма кой знае какъв ефект от нея за това, но пък,по отношение на сигурността е направо опасна !

От всички щурутии дето е наблъскана колата ми най- ми върши работа асистента са потегляне под наклон. Щото в нашия град половината улици са надолу , а другата половина нагоре. Равни нямаме. Старт - стоп системата изключвам веднага щом се кача в колата. Върши работа на големи, тромави кръстовища където чакаш повече от минута за зелен сигнал, но..... изчакваш на ляв завой, изчакваш да се включиш от пресечка в път с предимство. Спираш за две, три секунди на пешеходна пътека и двигателя ти гасне. Е не гасне ако държиш съединителя натиснат, и в двата варианта вси си пре" баваш колата. Дали стартер или съединител. Избора е твой.

Гроздето е кисело...

Със същият успех може да рекламират и Нокиа без фенерче.

Карайте си старите москвичи дванайсетаци. Ние ще си караме е-класите. Щото сме прости.

Еми това говори много, както за британците, така и за Дачия.

Не правите разлика между екстра и излишно усложнена технология. Моята кола има двузонов климатроник. За да стигнеш до настройките му през компютъра на колата трябва да извършиш шест седем операции / стъпки/. Аз не съм го правил никога. Не защото не ползвам климатроника, а защото на арматурното табло имам едно бутонче и въртящо се копче с които можеш да направиш същото с едно натискане. Следователно опцията през компютъра е излишна технология. Да за фасона е важна, но на практика едва ли някой я ползва.

изкарваш се голям карач, а не можеш да усетиш като гумата ти е спаднала с половин бар!!! И като си на 100 от вас трябва да траеш това да мрънка, че гумата ти не е наред докато се прибереш! А това не може опционално да се изключва заради евро простотия! Ако ти е проблем разхода къде въобще си тръгнала?!?

Защото ръчката е по-сложна технология. И като изпълнение и като употреба. Ти няма да знаеш на къде да я въртиш най-малкото.

Караш на деда си жигулата...

Ма верно сте прости. Ще го разберете по трудния начин. А че в твоя жалък и ограничен свят има само Москвичи и Е-Класи, си е твой проблем.

Точно асистента за потегляне под наклон е зле направен в Дачия, за разлика от тези на други производители, които съм карал. Та спираш под наклон, отпускаш спирачката, при което колата задържа на място - до тук добре, но започнеш ли да потегляш спирачката стои закована още 2-3 секунди, докато не се изстреляш рязко. Това създава доста неприятно усещане.

... предно отопляемо стъкло и подгрев на седалките ... незаменими екстри, които искам да имам ВИНАГИ! ... за AutoHold-а да не говорим, ама не този тъпия на Dacia, а на VW-Audi, работи перфектно!

Стартерите на коли със старт-стоп система нямат нищо общо с обикновените. Компютърът изчислява позицията на буталата и колата пали от четвърт при съединител. Какъв ефект очаквате за разхода, ако задръстване според вас е 3-4 минути? Елате в София в час пик и тогава ми кажете, че нямало ефект.

ВБА

Климатика екстра ли е? Не е! Подгряване на задно и предно стъкло екстра ли е? Не е! Подгряване на седалките е екстра, но доста вредна за долната част на тялото?! Подгряването на волана е екстра, но влияе върху безопасността на кормуване през зимата?! Подгряване, и прибиране на външните огледала екстра ли е? Не е? Датчици за налягане в гумите екстра ли е? Не е, защото много скоро гумите, ще могат да променят налягането си в зависимост от пътя /сухо, мокро, кал, сняг, поледица, като гумите, ще имат всесезонен протектор със специална конфигурация, който ще осигурява сцепление при тези условия/. С/С системата, която осигурява спирането на двигателя при престой не е доработена, защото не е адаптирана към двигателя, който със съответните алгоритми може да изключва част от цилиндрите при определените условия за движение и престой. Заключването на вратите при потегляне екстра ли е? Не е! Мога, още да изброявам, но е безпредметно на този етап на мислене. Отдавна трябваше да има камери вместо огледала, а почти всички уреди на арматурното табло да са дигитални или изнесени на предното стъкло. Още сме далече от наистина съвременни превозни средства, които да отговарят на новия век и новото време. Технологиите се прилагат по правилото на плужека, а не би трябвало, защото е в интерес абсолютно на всички, включително и на природата. Не жалиш ли някой или нещо то ти се отвръща със същото. Всичко, което не пречи за сигурността, както на машината, човека и екологията не е екстра, а стандарт...и ние ще плащаме не за сигурност, а на ужким за екстри......Всички производителите много има над какво да се замислят, както и дилърите, защото в много близко време търговията, ще се промени коренно от това, което е сега и тогава......екстрите няма да са екстри, за да оцелеят..... Много скоро, ще го почувствате! Тежко, и горко на тези, ако не вземат мерки докато е време....

И аз Карам нова кола ... ама с тез новите екстри , като ти изгори лампичка и ходиш в сервиз ... като ти спадне гума и светват 20 червени лампи и викаш пътна помощ, да не говорим, че вече 3годишни коли са стари , защото нямали това или онова ... всичко е една суета .. и какво ако нямаш подгрев на волана не можеш да изминеш 3км до офиса ли!?