32 |
9
Subaru потвърди разработка на спортно комби
Японският производител Subaru потвърди, че подготвя спортна версия на комбито си Levorg.
От компанията не разкриха подробности за модела, но според информациите, той ще получи модернизирания "боксер" с обем 2,4 литра от новото поколение на Subaru WRX, предава Automedia.
Всъщност, новината беше разкрита от австралийското подразделение на Subaru, чиято представител потвърди пред издането Car&Driver, че автомобилът е почти готов. Той обаче не пожела да отговори на въпроса на журналистите, дали комбито Levorg наистина ще бъде оборудвано с мотора на новото WRX.
В актуалната гама двигатели на Subaru няма други агрегати, които да се справят по-добре от 1,8-литровия "боксер" (CB18) със 177 к.с. и 300 Нм, поставян на стандартния Levorg за японски пазар. Затова и единственият вариант е спортната версия на модела да получи доработения 2,4-литров мотор, чиято мощност ще бъде 272 к.с. При новото WRX STi същият този двигател ще развива над 400 к.с.
Засега всички версии на Subaru Levorg разчита на вариатор Lineartronic с ръчен режим и осем виртуални предавки. На теория обаче спортната модификация с 2,4-литров мотор може да се върне и към механичната скоростна кутия с 6 предавки. Това ще стане ясно след премиерите на двата модела - WRX и "напомпания" Levorg, които са насрочени за есента на тази година.
Всъщност, новината беше разкрита от австралийското подразделение на Subaru, чиято представител потвърди пред издането Car&Driver, че автомобилът е почти готов. Той обаче не пожела да отговори на въпроса на журналистите, дали комбито Levorg наистина ще бъде оборудвано с мотора на новото WRX.
В актуалната гама двигатели на Subaru няма други агрегати, които да се справят по-добре от 1,8-литровия "боксер" (CB18) със 177 к.с. и 300 Нм, поставян на стандартния Levorg за японски пазар. Затова и единственият вариант е спортната версия на модела да получи доработения 2,4-литров мотор, чиято мощност ще бъде 272 к.с. При новото WRX STi същият този двигател ще развива над 400 к.с.
Засега всички версии на Subaru Levorg разчита на вариатор Lineartronic с ръчен режим и осем виртуални предавки. На теория обаче спортната модификация с 2,4-литров мотор може да се върне и към механичната скоростна кутия с 6 предавки. Това ще стане ясно след премиерите на двата модела - WRX и "напомпания" Levorg, които са насрочени за есента на тази година.